![]() |
Mystinen vika samuraissa
Elikkäs autona samurai -88.ja ropleema on seuraavanlainen, auto lähtee kylmänä käyntiin hyvin ja tyhjäkäynti on n.1000rpm, kun laitat valot tai puhaltimen päälle niin tyhjäkäynti on 3500rpm. kun kone lämpenee niin tyhjäkäyntiä ei ole ja kulkupuoli on aikamoista nykimistä. kertokaa hyvät herrat mistä kyseinen voi johtua? ja autossa on siis kaasari mihin ei tule kuin 1 johto, termostaatille, joka toimii. Olen puhdistanu kaasarin (purkanut osiin), ei tulosta.Vaihtanut tulpan johdot, ei tulosta. Vaihtanut bensan suodattimen, ei tulosta. Puhdistanut bensalinjat, ei tulosta. Rupee usko ja järki sutenööriltä loppumaan.
|
Onko kaasari alkuperäinen?
1 Liiteet
Jos on
Se tuleva johto on bensan syötön katkaiseva solenoidi, eipä juuri mitään tekemistä muuten. "Tyhjäkäynti ylös" systeemi vituillaan kuten minulla oli aikanaan. Tarkista kuvissa näkyvien (+kaikkien muittenkin) alipaineletkujen kunto ja voit säätää ruuvista kuinka paljon tyhjäkäynti nousee kun sähkölaitteita käyttää. Se on siinä jäähdyttimen puolella. Tyhjäkäynnin säätöruuvi on auton hytän puolella, siinä lähellä mihin kaasuvaijeri tulee kiinni. Yläviistoon sojottaa. Jos tarvit koko manuaalin, siis kaasaria koskevan, laita privaan sähköpostiosoite. Koko noin 5MB. |
Sivu luotu: 07:05 (GMT +2). |