![]() |
Kysymys HJ60 taka-akselista
Pari kysymystä HJ60 taka-akselista...
1. Paljonko arviolta/suunnilleen/tarkasti painaa? 2. Onko 8,5" lautauspyörällä? 3. Moniko booriset vetarit? 4. Mitä nuo maksaa? 5. Yleisin välitys 3.7? 6. Näkisittekö estettä kiihdytyskäytössä 28" slicksillä? 7. Kesto verrattuna Fordin 8,8" |
Lainaus:
2. 9,5" 3. 27 4. semifloaterit 50-150e, fullfloaterit 100-250e, kytkettävällä 100% lukolla 400-500e 5. Hojossa aina 3.7. Bertan akseleissa 4.11. murikat ja välitykset käy ristiin 6. Murikka toisessa laidassa, mutta jos laittaa molemmin puolin lyhkäset vetarit ja kaventaa akseliputken, niin miksikäs ei. 7. Kaiken saa rikki. |
Lainaus:
|
Noissa amerikan ihmeissä on perinteisesti käytetty Hiacen perää.
HJ-60 takasilta eroaa tuosta hiacesta seuraavasti: -Täyskevennetty (vetoakselin poorit samat, kätevä tekee hiace/hj hybridiakselin) -HJ lautaspyörä isompi (oliskohan ollut 9,5"? ja hiace 8" ??????) Ja nuo molemmat vetoakselin boorit ovat isommat kuin dana 44:ssa (danan vetari menee hj:n perään, mutta hj:n vetari ei mene danaan) Kestävyyteen vaikuttaa aikapaljon myös se paino, mitä noilla slikseillä on.... Mutta aika luja se on. |
Lainaus:
|
Ei oo tojon vetarit sen tujummat kun volvon, saattaapi jopa ruottin kepit olla parempaa kamaa. Eikös noissa volvon perissä kuitenkin ekana ala meneen kepit rusetille ja poikki. Saahan hiluksin perään jenkeistä cromo puikkoja ja jos 8" välläri ei kestä, ni sitte hojon 9,5". Tai sit suoraan foorttin 8,8" tai 9" noihin alkaakin jo saamaan kestävä kilkettä valmiina.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:59 (GMT +2). |