![]() |
LN170 etuiskarit
Onko jollakulla jäänyt tavallisia etuiskareita nurkkiin ? Nyt olisi tarvetta niille, eihän uudetkaan nyt maltaita maksa mutta tarkoitus olisi eliminoida ? eräs vika, testaamalla toisilla iskareilla.
|
| Sivu luotu: 17:30 (GMT +2). |