![]() |
Vaihdelaatikko nivaan?
Onko perusmallin larpassa sama vaihdeaski kuin nivassa?(4-vaihde kadonnut, jos näköhavaintoja niin ilmoitelkaa..;)
/Meneekö millä muutoksilla paikalleen? Ja vielä kuinka isot kumit sopii pyörii alla 15"/16"? |
Siinä oli muistaakseni kiinnitys kumi ja sit joku muu kumi erilainen, mutta sopii pienillä muutoksilla
Meillä on nykyään 5-vaihteisen perusladan loota. -:Mä haluun patrollin:- |
eip oo näkyny laatokan nelosta tääläpäin kuleksivan, mutta pijetään silimät auki... ;D
Note! This message was posted anonymously! |
Perus takapotkuissa sama laatikko ku nivassa. Meeppä tonne www.ladakerho.net ja sieltä foorumiin ja eiköhän rupee laatikko löytyyn tiedä vaikka saisit 5-vaihteisen. Niissä laatikoissa on vaan yks ero: Nivan laatikossa on se voimanulosottoboksi mut se on pultattu kiinni ja sen saat siihen normilootaankin.
Itellä pyörii alla 235/75-15 niillä toimii vielä aika hyvin siitä isommat niin johan rupee oleen tarvetta etuvetareille. Katoppas siellä foorumilla Viritys ja modifiointi -osiossa semmonen ku Nivan modifiointi-osio sinne mä oon kirjotellu aika paljon kaikkee niva viritys juttuja. Note! This message was posted anonymously! |
|
Laita fiatin tomaatti.
|
Sivu luotu: 13:44 (GMT +2). |