![]() |
Startti kuumuu....
Prkl... Sain koneen kasaan ja keulalle... ja sit nesteet ja öljyt sisälle... Akut kii, ja eiku starttaan... Ei mitään... Ja eiku toinen startti tilalle, joka irrallaan pyörii kaapeleilla... No, uusinta yritystä kehiin... EI pyöri taaskaan ja releet naksuu kyllä... Ja mietinnän aikana startti kuumuu enempi ja enempi... Akunkengät irti ja saunaan, kun ei sikaa löydy ilman miettimistä...
Onko ehdotuksia missä vika? Ja autona Gen1 Pajero 2.5TD:nä... Huomenna ottaa toisesta virtalukko ja kokeilla sillä, ja sit releet testata... |
pyöriiks kone ? onks automaatti ? jos on, onks turbiini varmasti oikeis hahlois...
|
onko maadotus kunnossa koneesta runkoon ym.?
|
Jos ole ei niin sen kyllä huomaa....
Lainaus:
|
bensapajen starttiin muuten muistakseni pysty kytkemään kaapelit jotenkin hullusti "väärin", ja ilmiö oli justiin tuollainen...
kattoos vielä ne liitokset |
Kyseessä Dsl kone, ja manuaali... Ennen koneen laittoa toimi ihan oikkeen, ja vika ilmestyi koneen ollessa lattialla... Tai no oikeestaan se kone mikä nokalla oli, niin otti ja lähti Mazdan keulaan B2600 tilalle... Tein sit toisen koneen, kun ei koppa kelvannut kellekkään ja ei paaliinkaan raasknu pistää vielä (leimallekkin ei ois ollu estettä muissa ku jarruissa).
Pitää lähtee tutkiin, ja kaivella jostain siihen apukuskin akullekkin pitempi maajohto ja se sit kaa moottoriin kii... Tätä siin ei oo, vaan pelkästään kuskin puoleisen akulta menee moottoriin asti maatto... Kolme johtoa tulee, mistä kaks paksua virtajohtoo ja herätejohto... Eikä noita oikkeen saa väärinkään laitettuu kii... Ku virtajohoissa isot reikäliittimet päissä ja herätteessä lattaliitin.... |
Selvittty...
Oli joku prkl kasannu sen kuumuvan startin päin metsää... Solenoidi syötti kokoajan virtaa herätteelle jostai syystä... Ja ensin mennyt startti oli muuten sit viallinen (mikä piti oll aehytkin)... Siit oli bendixen jarru paskana, joten ei se voi pyörittää kunnolla moottoria ees...
Nyt toimii ja ei kuumene enään... |
Sivu luotu: 21:18 (GMT +2). |