Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Linkit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=151)
-   -   25 vuotta vanha Toyota (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87311)

samisami2 16.08.2011 19:05

25 vuotta vanha Toyota
 
http://speedhunters.com/archive/2011...-capsule-.aspx

Aikas vähän ajettu Toyota.

Hailux 16.08.2011 19:51

tollasen kun joskus sais!!! toyota miehellä ottaa eteen!

Viipo 16.08.2011 20:25

Se japanin korimallin Coupekorolla ois lähempänä omaa silmää.
On kai noita GT-korollia aikanaan tuotu urakalla suomeen, kun niitä vieläkin näkee rallipoluilla.

kippo86 16.08.2011 20:32

Olishan toi hyvä aihio, vaikka katukilpuriks... :D

Samsonite 16.08.2011 20:35

Ei niitä valkokilpisiä paljon oo aikoinaan tullut, oma oli -84 mallia ja kyseisenä vuonna makso 103 tmk, normi etuvetonen 1,3 reilun 50 tonnia. :D

N- ja A-ryhmään toivat sillon saksasta paljon 90-luvun alussa ja punalappuseks jäivät suurin osa. Tais olla suurin osa ryhmä N-A autoja. ;)

Glutton 16.08.2011 21:10

Mitä tekisitten jos tulis ukin perintöä tuommonen kouraan??? alkasko ajamaan, Ralliatoksi vai säästäskö ja antas ajan kypsyä ja arvon nousta täh...

Hailux 16.08.2011 22:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Glutton (Viesti 790854)
Mitä tekisitten jos tulis ukin perintöä tuommonen kouraan??? alkasko ajamaan, Ralliatoksi vai säästäskö ja antas ajan kypsyä ja arvon nousta täh...

kesäautoksi mä laittasin..

santikko 17.08.2011 07:08

pesis massat pois ja talviautoks! olis äkkiä suomalaisen näkönen. :D

Heguli 17.08.2011 18:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Glutton (Viesti 790854)
Mitä tekisitten jos tulis ukin perintöä tuommonen kouraan???

Laittaisin huutokaupaten sen tojo-ukoille, tostahan saisi miljoonan :D

tare 17.08.2011 20:17

Hyvä aihio äffäläiseksi, ei oo turhia mätä korjauksia:D

kartsa69 30.08.2011 21:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 790823)
Se japanin korimallin Coupekorolla ois lähempänä omaa silmää.
On kai noita GT-korollia aikanaan tuotu urakalla suomeen, kun niitä vieläkin näkee rallipoluilla.


http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=87383
Tämmönen oli joskus,mut tyhmänä piti myydä pois.

kairala 30.08.2011 23:21

1 Liiteet
Tämä piti hukata aikanaan hiluksin myynnin jälkeen ku tuli hirveä maasturi kuume..

Oli käännetyt peltivanteet, pullistetut kaaret nahka/plyysi sisusta....

Ois vaan pitäny kävellä pankkiin ja ottaa vekseli sitä maasturia varten..
PERKELE!

http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1314739176

kartsa69 31.08.2011 22:04

No oli tämmösiäkin.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=87403
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=87402

Reisrdok 01.09.2011 13:48

37 vuotta vanha tojota
 
Tämmöinen odottaa tallissa inspiraatiota ja aikaa. Ei oo coupekuurulla mutta perintökalleus kuitenkin. Vähän niin kun olis jotain tomua pinnassa tai jotain. Eikä muutenkaan ihan niin kuin pakasta vedetty.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=87417

tdi 01.09.2011 16:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kartsa69 (Viesti 795127)

helvetin hieno carina :p ;)

Timo_L 01.09.2011 22:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kartsa69 (Viesti 795127)

Ei tää sattunut olemaan GTI- Corollan tekniikalla, ja sisusta aika tehokkaassti uusiksi tehty ovipahvien päällisiä yms. myöden? Oiskohan ollut joku siniharmaan sävyinen tummahko tjsp..?

Jos näin on, niin kaverilla ollut joskus tuo auto.. Oli hyvässä ja siistissä kunnossa, osti joskus Tampereelta Helsinkiin sen. Hauska kulkine oli. Myi kyllä pois jo vuosia sitten.

samisami2 02.09.2011 20:42

1 Liiteet
Tuollainen TA60 carina -83 makaa tallissa ja välilä aina joku uusi pellin palanen pohjaan ilmestyy. Peltiosia ei vaan enään löydy ja kaikki pitää suorasta pellistä tehdä.

EDIT: Projekti lähti kansirempasta ja koneeseen vielä koskettukaan :)

Timo_L 02.09.2011 20:54

No eihän se sitten vielä ole pahasti lähtenyt hanskasta :D

454SS 02.09.2011 21:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja samisami2 (Viesti 795722)
Tuollainen TA60 carina -83 makaa tallissa ja välilä aina joku uusi pellin palanen pohjaan ilmestyy. Peltiosia ei vaan enään löydy ja kaikki pitää suorasta pellistä tehdä.

EDIT: Projekti lähti kansirempasta ja koneeseen vielä koskettukaan :)

Ei voi kun ihmetellä mikä saa ihmisen aloittamaan noin työlään remontin jonkun 80-90-luvun Japanilaisauton parissa. Nuo korimallit on sika rumia. Toisaalta rakennetaanhan myö offaritkin autoja, jotta voidaan niitä sitten metässä kolhia :)

KarvaTurpa 03.09.2011 14:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja samisami2 (Viesti 795722)
Tuollainen TA60 carina -83 makaa tallissa ja välilä aina joku uusi pellin palanen pohjaan ilmestyy. Peltiosia ei vaan enään löydy ja kaikki pitää suorasta pellistä tehdä.

EDIT: Projekti lähti kansirempasta ja koneeseen vielä koskettukaan :)

Lämmöllä muistelen omaani, joka oli -82. Ikinä ei tarvinnut edes paikata kyseistä laitetta. Siinä oli jotain sellaista ison auton tuntua joka varmaan johtui isosta keskikonsolista ja kardaanitunnelista. Hiljainen ja mukava auto ajella ja moottorissa (2T muistaakseni) oli myös alavääntöä ominaisuutena. Tykkäsin kovasti. TA60:stä seuraava korimalli ei meikäläisen silmään oikein natsannut.

Samsonite 03.09.2011 17:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 454SS (Viesti 795744)
Ei voi kun ihmetellä mikä saa ihmisen aloittamaan noin työlään remontin jonkun 80-90-luvun Japanilaisauton parissa. Nuo korimallit on sika rumia. Toisaalta rakennetaanhan myö offaritkin autoja, jotta voidaan niitä sitten metässä kolhia :)

No ihan samaa mietin että mitä tuollasella tekee, mutta ei näissä omissakaan puuhasteluissa oo sen enempää älyä. :cool:

kartsa69 03.09.2011 22:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L (Viesti 795481)
Ei tää sattunut olemaan GTI- Corollan tekniikalla, ja sisusta aika tehokkaassti uusiksi tehty ovipahvien päällisiä yms. myöden? Oiskohan ollut joku siniharmaan sävyinen tummahko tjsp..?

Jos näin on, niin kaverilla ollut joskus tuo auto.. Oli hyvässä ja siistissä kunnossa, osti joskus Tampereelta Helsinkiin sen. Hauska kulkine oli. Myi kyllä pois jo vuosia sitten.

Kyllä näin oli! GT:n tekniikkaan anoin luvat,mutta oli konehuoneessa myös 2.0 24 venanen 150 hv. kuutonen,siihen ei jaksanu alkaa lupia anomaan.

Timo_L 04.09.2011 09:57

Ok, olit siis kaikesta päätellen tuon vermeen tekijä. Kaverilla tosiaan oli toi joskus 2000- luvun alkupuolella.. ajoi vain kesäisin. Myi sitten pois, joskus myöhemmin kun katsoi AKE:n tietopalvelusta niin oli poistettu rekisteristä. Mikä lie teini sitten varmaan ajanut sen tolpan ympäri solmuun.

Hauska laite tosiaan oli, sai välillä veikeitä ilmeitä joltain bemariväeltä tjsp. kun polkaisi valoista :D eihän tuo mikään raketti ollut, mutta kohtuu pirteä kuitenkin.

kartsa69 04.09.2011 21:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L (Viesti 796115)
Ok, olit siis kaikesta päätellen tuon vermeen tekijä. Kaverilla tosiaan oli toi joskus 2000- luvun alkupuolella.. ajoi vain kesäisin. Myi sitten pois, joskus myöhemmin kun katsoi AKE:n tietopalvelusta niin oli poistettu rekisteristä. Mikä lie teini sitten varmaan ajanut sen tolpan ympäri solmuun.

Hauska laite tosiaan oli, sai välillä veikeitä ilmeitä joltain bemariväeltä tjsp. kun polkaisi valoista :D eihän tuo mikään raketti ollut, mutta kohtuu pirteä kuitenkin.

Kyllä,9 vuotta tuli ite ajeltua carinalla.moottoreita oli pellin alla neljä erilaista(1.6,1.8,1.6-16v,2.0-24v). 2.0-24v pannulla kulki kyllä hyvin,meni melkein nopeusmittarin viisari ympäri topparitappiin.Saman luonteinen pata kun GT:n ,kierroskone.


Sivu luotu: 20:36 (GMT +2).