![]() |
Pohjois Venäjälle syyskuun alussa
onko menijöitä Kantalahti,Hiipinä, Murmanski suuntaan?
|
kyllä kävi mielessä lähteä;)
|
nyt mäki tuun :D
|
eiköhän sinnepäin olla menossa.toivottavasti!!
|
Oranssin seikkailuauton kyytiin, toivottavasti, siellä on niin mukavaa!
|
Pääsisköhän jonkun kyytiin?
|
Muilla taitaa olla penkit varattu, mutta Teemun apparista oliko jo varmuus lähteekö vai ei? Kuulin huhuja että itä-suomesta olis joku porukka kans lähdössä hiipinän suuntaan syyskuussa. Meillä ajottuu tuo retki 3-11 syyskuuta eli Arctic Trophyn kans samaan aikaan.
|
Tepolle on varaus appariksi jos on tulossa ja kelpaa ?
|
Teppo ei vissin lähde ja Muokku rangessakin on apparin paikka tyhjillään... Eli eiköhän halukkaille istumapaikka löydy.
|
Etelästä lähössä sekalainen 3autoo seurakunta. Juna muistaakseni 30pvä aamulla kemijärvellä ja siitä kantalahden kautta hiipina ja murmanski.
|
Lainaus:
lähtöä. Tod.Näk. jää väliin kyllä, jos ei nyt jotain kummia tapahdu ja johonkin jää väkisin penkki tyhjäksi. Teemun kyytinki ois lähteny erittäin mielellään. -teppo |
Lainaus:
|
Hyvä hyvä. Alkaa olla sitte rytmiryhmä taas kasassa. Mites Tollukka, pääseekö lähteen?
|
Lomaa olisi varattuna, ja VR:n aikatauluja tutkailtu...
|
Huoltomiestä tarvittais
Olemme lähdössä tuonne Arctic Trophyyn juuri samaan aikaan kuin näköjään täällä suunnitellaan safaria. Neillä olisi tarve 1-2 halukkaalle joka voisi ajaa huoltojoukon mukana yhtä autoistamme elikkä Landcruiseria tai Hiluxia. Elikkä jos ketä kiinnostaa niin nopeasti soittoa minulle 050-592 4340 Timo
|
Lainaus:
otakko jonku oziläppärin mukaan ? Mä en omaan läppäriin luota kun flekti jumii.. |
tämäkin lähestyy.ei enää montaa päivää lähtöön.
|
mun profiilissa on muutamia kuvia retkeltä
|
On kyllä ollu todella mahtavia maisemia teidän reitillä. Ei voi kuin kateellisena katsella kuvia.
:( |
ja lisää kuvia reissusta varmaan tulee tuonne psory.kuvat.fi galleriaan kun saatin vihdoin tunnarit pelaamaan oikein ja poijjat ehtii niitä sinne lataileen. Ja näkyyhän siellä edellisiltäkin reissuilta jotain kuvia.
|
Lainaus:
|
Nyt näkyy olevan kuvia reissusta "vähän" enemmän tuolla osoitteessa psory.kuvat.fi
|
Ei helevata, olin jo unohtanu miten huippu jukeboksisauna siel olikaa :D
Parasta illanviettoa safarilla ikinä ;) Vielki tippus tuolilta ku sattus masuun.. http://psory.kuvat.fi/kuvat/North+Ru...t/P9060579.AVI |
Sivu luotu: 10:29 (GMT +2). |