![]() |
Modiluokan käsijarru?
Yritin tuossa käyttää hakua, mutta en löytänyt aiheesta joten, Suunnistus cupin säännöissähän sanotaan että pitää olla toimiva "seisonta jarru", eikä se kiellä hydraulista. Meikäläisen viritelmähän on niinkin simppeli kuin käkkärin vaijeri tulipellistä läpi järrupolkimeen, eli kun vedät kahvasta, niin se vetää jarrupoljinta, jolloin on toimiva "seisonta jarru". Eikös tämä viritelmä kelpaa modiin? Toki eihän tämä käytännössä kaikkein paras versio ole, kun jos jarrut häviää, häviää myös käkkäri. Mut jos kelpais nyt tähän hätään..
|
En niinkään suunnistus puolen säännöistä tiedä, mut trial puolella käsittääkseni pitää olla erillinen järjestelmä...
|
Aika ihanteellinen lähtökohtahan tietty olis, että käsijarru täyttäs tieliikennelain koukerot, kun kuitenkin tiellä joudutaan monesti siirtymään...
|
Erillinen järjestelmä on tulossa, kardaanille ihan mekaanisella satulla, mutta tulevia kisoja ajetellen, kun en tiedä kerkeekö tuota rakennella vielä tulevaksi lauantaiksi. Sikisi tätä rupesin hätäilemään
|
Moi,
> Meikäläisen viritelmähän on niinkin simppeli kuin käkkärin vaijeri tulipellistä läpi järrupolkimeen, eli kun vedät kahvasta, niin se vetää jarrupoljinta Ei mun mielestä ole suunnistuksen sääntöjen mukainen. Jos haluat varman vastauksen niin kysy : http://4x4cup.com/index.php?sivu=yhteydenotto |
Sivu luotu: 10:14 (GMT +2). |