![]() |
hdj pumpun irroitus
1 Liiteet
miteskäs mahtaa tuon pumpun saada pois? eikös se lähde kokonaan tuo jakopään puoleinen murkula pumpun mukana? vai pelkka akseli? pumppu liikkuu muutamia milliä ja jakopään puoleinen murkula kanssa.
|
tosta murkulasta painetaan ulosvetäjällä pumppu irti.... käsitääkseni. eli pumpun akselin pitäis mennä läpi tosta. oliks kovassa toi pumpun mutteri?? mulla on itelläni sama projekti päällä. ite en oo viellä kerenny ottaa tota mutteria irti ku oon väsänny tohon ite ulosvetäjää.
|
pelkkä akseli lähtee. Ulosvetäjällä painaa irti jakopään rattaasta. Ja voi olla muuten tiukassa.
|
kyllä muuten tuntuu kohtuu tiukassa olevan... se mutteri aukes ihan normi räikällä useamman kerran kokeiltuani
|
joo tein itse 6mm latasta ulostyöntäjän nii ei ainkaan ole lähdössä latta antaa periksi jne...joutuu varmaan kaupasta käydä hakee jos löytys lujempia vehkeitä
|
Lainaus:
|
Lainaus:
tossa kuva omasta ulosvetimestä: tossa vielä toi mutteri tukee tota lattaa aika paljon.. http://s714.photobucket.com/albums/w...nulosvedin.jpg |
millä ton koneen saa hyvin lukittua ettei lähde pyörimään mukana??
|
Pulttikoneella nopea napautus niin mutteri on auki, mitään yleensä itse ole lukinnut avatessa ja aina on ehjänä pysynyt.
Korjaamolla olemisesta on etunsa tässä hommassa, kun ulosvetimiä löytyy hyllystä aina sopiva joka hommaan. |
Lainaus:
|
lähtihän se pumppu pois...tein 12mm latasta ja sit m10 mutteri/pultti. ekaks väännin kohtuu tiukalle ja sit löin pultin päähän nii kerralla hyppäs pois.:)
|
Sivu luotu: 17:00 (GMT +2). |