Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Ajoneuvot (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=176)
-   -   Myyty Chevy M1008 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85801)

kippo86 29.06.2011 22:32

Chevy M1008
 
3 Liiteet
Myydää isojen poikien karu lelu. Näitä ei varmaan Suomessa montaa ole. K30:neen pohjautuva armeijan lava-auto.
Ei mitään ylimääräisiä/hajoavia sähköhärpekkeitä ja voimansiirto järeintä mitä tehtaalta aikanaan saanu. Plus kaikkea pientä kivaa...

Voimansiirto:
Army mallin 6,2 diesel(kestävämpi ja tehokkaampi kuin normi)
th400
etuakseli dana60, taka-akseli 14bolt ff + Detroitin lukolla(vakiona)

Tällähetkellä 33" Bokkerit alla. Alustaa korotettu...


6500€, jos hinta ei syystä tai toisesta miellytä niin tarjoa.


Rami Malja
0440332275
Sijaitsee Asikkalassa.

pee 30.06.2011 09:45

paketti-auto ?

kantavuus ?

koukkupaino ?

jv 01.07.2011 10:40

ottasitko vaihdossa 4wd -87 king capin. leimaa reippaasti jäljellä ja just hitsattu lavan pohja. takalokarin kaari vaatis kämmenen kokosen kaikan jos siistiks haluais, muutan kohtuusiisti värkki on ja toimiva, nii ja turbolla, kulkee ja vetää kärryä kohtuullisesti. chevyyn en pokkereita tarviis...

kippo86 01.07.2011 13:15

Kantavuus jenkkien merkeillä 1 1/4 TON tai 5/4 TON. Toi varttitonni tulee, ku on armeijan vehe. Eli menee maastokuorkiks. Koukkupainon saa täydet 3500kg, kunhan tekee/ostaa koukun. Tällähetkellä vain NATOkoukku. Eli tekniikkaa ei ole raiskattu ainakaan veturina.


Kiitti, mut en tarvi mitää vaihossa, nytkää ehi leikkimää kaikilla leluilla.

kippo86 06.07.2011 19:58

Ai nii, ihan unohtu mainita:

2x 100A laturia
2x aseteline
sotavalot... :D

kippo86 12.07.2011 05:46

Tarjouksia?

Sumuvalo ja lavakaari jo tehty. Vielä sivuvilkut ja sidontalenkit lavalle, niin on leimakunnossa.

kippo86 22.07.2011 07:28

CUCV Specifications
Model: '83-'86 GM M1008 CUCV
Engine: 379ci (6.2L) Detroit Diesel V8 engine
Power: 155 hp (116 kW) @ 3600 rpm
Torque: 257 lb·ft (348 N·m) @ 2000 rpm
Compression Ratio: 21:1
Transmission: THM400, 3-speed automatic
Transfer Case: NP-208 (unsynchronized)
NP-205 Used in trucks requiring PTO
Front Axle: Dana 60
Most were open except M1028's which feature Spicer Trak-lock (limited slip)
Rear Axle: 10.5" Corporate 14 Bolt Differential, with a Detroit Locker
Dana 70 used in trucks with dual rear wheel modification.
Axle Ratio: 4.56:1
Wheelbase: 131.5 inches
GVW: 8,800 pounds
Curb: Weight: 5,900 pounds
Tires: 235/85R-16E
Fuel Capacity: 20 gallons
Fording Depth: 20 inches
Approach/Angle: 42 degrees
Top Speed: 55 mph (military rating)

:D

kippo86 27.07.2011 18:44

5500€??

Timo_L 27.07.2011 23:32

Eipä yhtään hullummat speksit, varsinkin kun edes noita "perus" K30- Chevyjäkään ei tunnu ihan hirveästi täältä löytyvän.

Tässähän on meinaan melkein kaikki oleellinen valmiina voimalinjan puolesta että voisi pultata vaikka 40" renkaat alle niin että ei tartte ihan heti pelätä että paikat hajoaa :D

kippo86 28.07.2011 07:08

Juu ei. Ja vielä kun laittais rekisteröintikatsastuksee moiset pyörät, ni olis toiveita saada ne otteeseen ;)

kippo86 05.08.2011 04:38

hop


Sivu luotu: 21:46 (GMT +2).