![]() |
zj etujousen pohjaanlyöntikumi
miten he...tissä sen oikein saapi irti???
|
Isoilla knipexeillä tai putkipihdeillä siitä metalliosasta kiinni ja kääntää aukipäin.
|
Ite taisin vähän lämmittää metalliputken juurta töhöllä, ja ruikin silikonispayta väliin. Sieltä se sitten liukkaasti luiskahti ihan käsivoimin. XJ:stä lähti ihan käsivoimin muutenkin.
Sen sijaan Rough countryn uudet uretaanipuslat ei meinannu upota sitten millään. Ja kun ne sinne kerran sai, niin totesin seuraavaa: 1. Sisäänjoustossa (ristiriipunnassa) ne pulpahtaa melkein pois paikaltaan. 2. Sisäänjoustoa ei jää paljon paskaakaan vaikka on korotettu auto 3. Ne on ihan kovikovat varsinkin talvella, eli sama vaikka sinne olis laittanut pari koivuhalkoa :D Jos siis topikin aloittajalla on aikomus vaihtaa alkuperäiset johonkin pidempiin uretaaniversioihin, niin unohda homma jo alkuunsa. Pidä alkuperäiset paikallaan, ja kasaa tarvittava määrä kiekkoja sinne akselin jousilautasen päälle ja pulttaa kiinni. |
just,elikkä mulla on sitten sieltä varmaan jengat menny,pyörii hyvin muttei se prkl ulos tule...
|
Moi. Eikös sulla näy pultin kanta ku revit sen kumin pois?
|
Näinpä, se pultti ei välttämättä ole kunnolla siellä putken sisällä kiinni. Mutta kyllä orkkis pohjaanlyöntikumi pitäisi aika helpolla lähteä ulos, on sen verran pehmeää tavaraa. Ei siinä pitäisi tarvita edes ottaa sitä putkea irti välttämättä.
|
täytyypä koittaa repiä se kumi irti..
|
helpostihan se kumi siitä irtos ja meni takaskin kun oli vaan "uskallusta",nyt on korotusblokit paikallaan ja alkaa isompien renkaiden metsästys.thanks!!
|
Sivu luotu: 17:08 (GMT +2). |