![]() |
Corolla vs. Ferrari
|
Toista sataa pakilla. Ei parane nopeita ohjausliikkeitä tehdä :)
Mikäköhän idea on että tuommonen välitys pitää peruutus vaihteessa olla? Helpompi tehdä vai mikä? Koskee aika montaa muutakin autoa. |
Se on variattori, kuin 34o sarjan volvot aikoinaan
|
kuinkas muuten autot kestää peruutettaessa, meinaan jos lähtee pidempää matkaa peruuttelemaan?
mä kun tykkään peruutella niin saatan joskus peruutella kilometrejäkin, välillä tullut mieleen että mitä auto tykkää |
Mä kerran muinoin peruuttelin automaattiSaabilla muutaman kilometrin kotia kohti talvikelillä, kun loppu veto eteenpäin. Muutama kilsa jäi vielä menemättä, kun huomasin yhtäkkiä, että keula osoitti taivasta kohden ja perä ojan vastapenkkaa. Kohtuullisen hätäseen lähtee lapasesta liukkaalla ja ylämäkeen vauhtia ottaessa. :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Repro tarkoittanee itse välitystä.
|
Joo, välitys siis! Pääsi aivopieru, pröööt.
|
Yhtään Landcruiseri HJ vaihteistoa ei ole vielä peruuttelulla rikottu, että järsikää siitä. On teillä oikeesti pohtimista, varokaa ettei aivot sakkaa.
|
Lainaus:
GR-patrollin etuvälitys on kyl nahty napsuneen, ku täyskaasulla varovasti peruutteli metrisessä hangessa 44" boggereilla. (hipinnion) |
Lainaus:
|
Englantilainen Dodge paku kyl vetää siitä ferrarist ohi pakilla vaikka se fiiu ajais etuperin, olen aikoinani kokenu moisen hirvityksen.
|
Lainaus:
No, pakin hampaat oli sorvattu ja pakki ei pysyny päällä, ku päällä istumalla. |
Sivu luotu: 11:02 (GMT +2). |