![]() |
Ohjaustehostinongelma. Kääntyilee ihan itsekseen ??
Seuraava kokoonpano.
-Volvo 740 tehostimen pumppu -Simpukka LJ70 -Paketti kiinni SJ413 orggiskoneessa Sain tänään viimeisetkin osat kiinni ja kone käymään. Nyt pyörii ohjaus ihan itsekseen minne sattuu.. Hölmistyneenä katselin hetken kun ratti pyöri laidasta laitaan :D Mikäs tuota nyt riivaa vai eikö pumppu ja simpukka nyt ymmärrä toisiaan ollenkaan? Ideoita? |
onks letkut oikein ?
|
Paine menee pumpulta simpukan etumaiseen.
Simpukan taaimmainen menee säiliölle. Noin ainakin hiluxin simpukassa olivat kun siitä tarkistin mallia. Veikkausta jo tuli jotta ilma tekis vaan kiusaa venttiileissä. ? |
Kaveri kasasi G30 vanin simpukan väärin huollon yhteydessä ja siitä oli seurauksena ko. ilmiö...
|
Make-LJ:n projektikuvista katsoin vielä nuo letkut ja samoinpäin ne mulla menee joten oletettavasti oikeinpäin. :)
Simpukkaa en ole avannut joten ilmeisesti mulle on myyty rikkinäinen yksilö. Öljynä on atf:ää. |
Simpukassa sisäinen vuoto, joko rikki tai väärin kasattu jossain vaiheessa.
|
Sain kuramadoilta lainaksi lj:n simpukan testiin (kiitos) ja sillä ohjaus toimii normisti eli sain varmistettua vian itse simpukkaan.
Jo lattialla molempia pyöritellessä huomasi todella selvän eron kun lainasimpukka pyöri käsin selvästi kevyemmin kuin tuo oma. Simpukka purkuun ja ihmettelemään. Mitään selvää vikaa ei näkynyt kun kaikki tiivisteetkin oli ehyitä. Hetken hämmästelyn jälkeen löytyi ainakin syy viskata tunkiolle moinen kapistus ja jos joltain löytyy LJ 70sen simpukka myytäväks niin ilmoittautuu. Etsi kuvasta vika. :( http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=78992 |
no mutta sehän on vääntynyt vähän...
|
Lainaus:
|
Täs saattaa olla vikakin mut mulle kävi astrossa semmonen ku auto kävi paikallaan ni ei mitään mut avot ku hipasin rattiin ni tempas ohjauksen täysillä toiseen laitaan, letkut oli väärin päin !
|
Laitoin tuon lainasimpukan kiinni ja letkut samoinpäin kuin omassa ja nyt toimii ok.
|
Sivu luotu: 21:15 (GMT +2). |