![]() |
autotraileri ja kuljetusvuokraus
vani g30 +autotraileri 1700 kantavuus vapaana käyttöön mikäli tarvii autonsiirtoa pk seudulla ja myös kauemmaksi.yv tai 0400 480032
|
Tiedustelu
Mitenkäs mahtaa olla tarjoajan y-tunnus ja liikenneluvanlaita? Meinaan semmoset vaaditaan mikäli tälläistä keikkaa heität! Taas vastaavasti mikäli vuokraat ilman kuljettajaa niin silti pitää y-tunnus olla ja auto sekä perävaunu olla rekisteriin merkitty nimikkeellä VUOKRAUS ILMAN KULJETTAJAA! Mikäli asiat ovat kunnossa niin lycka till, muutoin mietippä ite!
T: Kuljetusyrittäjä joka on v*ttuuntunut harmaisiin ''kuljettajiin'' |
Jopas jotakin
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Niissä on ollut eroavaisuuksia, mm. Joukka kirjoitti 05.03.2007 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo Aut. -96 750/3360kg. Toyota Land Cruiser 95 3.0TD Aut. -97 750/2800kg. Chevy Van G20 5.7 TBI Aut.-95 445/2950kg. |
Lainaus:
...ihan pikku oikaisu tähän: Vuokraus ilman kuljettajaa ehto täyttyy, kun vehes on yli 30 vrk vuokralla / vuosi, eli satunnainen vuokraus, omien tai muiden kamojen siirtely ilman korvausta on sallittua, eikä siten edellytä y-tunnusta "turhaa" moralisointia, vaikka ajatuksen ymmärränkin... T: Toinen liikenneluvallinen kuljetusalan yrittäjä ;) |
Eiköhän arskalta taida y-tunnuskin löytyä, vaikka mulle ihan sama onko vai eikö...
|
kiitoksia mikko vaan.:D y-tunnus löytyy ja on löytynyt viimeiset 10 vuotta!jotta herrat pysyköön lestissään ilman taustoja tietämättä.......eikös suomi ole vapaa yrittämiseen?olen veroni kiltisti maksanut aina ja suomalaisia on vain töis mulla periaatteesta.mie en virolaisia elätä.tuuraan myös teitin pääkaupunkiseudun kuljetusalan yrittäjiä kesälomien aikaan mut jos haluatte yhden ammattitaitoisen tuuraajan vähemmän pitänee lopettaa poikien kans hommat jos ei miellytä.ei tuomita ennenkuin tiedetään taustat jookos ,koskien kaikkia?jopa minua:o poistakaa tämä topic jos ei palstalaisia miellytä .onpahan teilä yks harrastaja vähempänä.kiitos ja kumarrus ,arska
|
eläpä ny, ei nyybien huuteluista oo ennenkään lannistuttu, päinvastoin...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Omassa -93 G20 Vanissa: Perävaunumassa jarruin 1850kg,jarruitta 450kg
??nyybinä |
Mutta jos ei oo merkattu ollenkaan massoja, eilöydy trafin koneelta valmistajan antamia, eikä maahantuojaltakaan löydy mitään tietoja, niin eikös se sillon oo kuorma-autossa jarrullisen kärrin massa kokonaismassan verran, eli 3500kg?
Henkilöautossa sitten omamassan verran? Tossa vaan kattelin omia vanhoja G30 vanin papereita, niin ei mitään mainintaa kärrin massoista, ja auton omamassa oli 2080kg. Tossa vaan tuli vastaan myös yksi Dodgen ram van, johon ei tunnu löytyvän mistään tietoa jarrullisen vetomassoista, niin on menty vaan noiden vanhojen "pakusäännösten" mukaan. |
Lainaus:
|
G30 on käsittääkseni aina kuorma-auto? Kannattaa vaan huomioida, että kirjaimet piisaa ajokortissa.
Ex-työpaikan G30 vanilla äijät kävivät lapissa saakka. Ja tyylikkäästi henkilöauto kortilla. :D Vähän ne ihmitteli ajopiirturia repsikan puolella, mutta luulivat että se on siinä KM-asteikon takia. Omassa mittarissa kun oli mailitkin esillä... :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
En tiennytkään että on olemassa 5-pulttisia G30 malleja.
Se firman auto oli 70-luvun lopun G30 Beauville-bussi, ja 8-bolt akseleilla ja 16.5" kummeilla. Ja koneena myös pikkulohko. |
Mulla on G-30, jota saa B kortilla kuskata (kok.paino 3460kg) . Lisäksi 5hlö rekisteröity ja penkit on hyvin pehmeät. Eli asuntoauto. Rekisteriotteessa vaan ei ole mitään mainintaa koukusta! Muistaakseni nykyisessä otteessa on kyllä maininta valmistajan suurin tekninen kokonaismassa 4800kg ...tai jotain sinnepäin...
Niin ja en ole alkamassa kuljetus yrittäjäksi, en edes pimeäksi sellaiseksi enkä lainaa/vuokraa Vania ja 600kg Muuliani :D |
Sivu luotu: 13:16 (GMT +2). |