![]() |
Ford Bronco2 XLT vm.90
Eli orkkiskuntoinen bronco jossa varusteina mm:
Ilmastointi Vakionopeussäädin Sähkölasit Keskuslukitus Auton leima menee vanhaksi 5.4 11 eli leimata tarvis ihan just. Leimalle tarvis vaihtaa parkki ja rekisterikilven polttimo ja korjata pissapoika, muuta ei pitäisi olla tai ainakaan ole minulla tiedossa. Huoltojakin olen yrittänyt tehdä, viime kesänä vaihdettu kytkin, alkutalvesta vaihdettu venttiilikopan tiivisteet ja etuakselille ristikot ja kaikki öljyt! Tänään kävin vaihtamassa uuden laturin. Muuta vikaa on repsikan ovessa ei toimi keskuslukko ja takakardaani ääntää hieman(patrollin etukardaani), pintaruostetta vähän sekä lakkapinta paikoin irtoillut! Auto on ollut minulla noin 2 vuotta ja ostin sen ensimmäiseltä omistajalta mutta nyt myynnissä mopokumeen takia..... Hintaa olisi nyt ennen leimaamista 2300 e! Mukaan saa neljälläsadalla talven ajetut insat 30 10,5 15 vanteilla! Auto sijaitsee Valkeakoskella ja tavotella voi puh. 0405384488 |
Eli orkkiskuntoinen bronco jossa varusteina mm:
Ilmastointi Vakionopeussäädin Sähkölasit Keskuslukitus Ajettu 215 000 Auton leima menee vanhaksi 5.4 11 eli leimata tarvis ihan just. Leimalle tarvis vaihtaa parkki ja rekisterikilven polttimo ja korjata pissapoika, muuta ei pitäisi olla tai ainakaan ole minulla tiedossa. Huoltojakin olen yrittänyt tehdä, viime kesänä vaihdettu kytkin, alkutalvesta vaihdettu venttiilikopan tiivisteet ja etuakselille ristikot ja kaikki öljyt! Tänään kävin vaihtamassa uuden laturin. Muuta vikaa on repsikan ovessa ei toimi keskuslukko ja takakardaani ääntää hieman(patrollin etukardaani), pintaruostetta vähän sekä lakkapinta paikoin irtoillut! Auto on ollut minulla noin 2 vuotta ja ostin sen ensimmäiseltä omistajalta mutta nyt myynnissä mopokumeen takia..... Hintaa olisi nyt ennen leimaamista 2300 e! Mukaan saa neljälläsadalla talven ajetut 30 10,5 15 vanteilla! Auto sijaitsee Valkeakoskella ja tavotella voi puh. 0405384488[/QUOTE] |
Moro,missäs kunnossa runko on siinä tankin ympärillä?
Olisko heittää enempi kuvia ulkoo,sisältä,alta kun en vielä viitti lähtee sinne konttaamaan ;) |
MYYTY!!!
|
Sivu luotu: 21:38 (GMT +2). |