![]() |
TD05-16G6 turboahdin
Mitsubishi Evo8 peräisin oleva "The BIG 16G", eli suurin vakioevosta löytyvä hyrrä. Ei klappia, ajettu 30tkm, kolariautosta. Ainut vika on halkeama pakopesässä, ei läpi asti eikä vuoda mutta kannattanee korjata... Pakopuolen laserleikatut laipat mukaan. Ei siis mikään kiinakopioahdin vaan aito MHI.
Peräisin siis 2.0 -litraisesta, 16-venttiilisestä bensiinimoottorista. Samanlaisella ahtimella on kellotettu 395hv ja liki 600nm vääntöä. Tästä hyvä ahdin nyt keväthintaan! H: 250 euroa/tarjous Yhteydenotot privaviestillä, tavara kuopiossa. http://i773.photobucket.com/albums/y.../EVOTurbo5.jpg |
Millähän tommosen halkeaman korjais?
|
Pakopesän halkeama on hitsattavissa vaikka puikolla, esim. ammattikoululla varmaan tekevät ihan mielellään :) kyseessä on siis nielussa jonkun sentin railo, joka ei ole edes milliä leveä ja tosiaan vaan ulkopuolella ettei läpi asti.
Lisätietoa turbosta... Ahdin kävi pintapuolisessa tarkastuksessa Fin-Turbolla, ja kyllähän siinä vähän klappia on, mutta tämän ammattihenkilön mukaan siinä kuuluu ollakin koska akseli kelluu käytössä öljykalvon päällä ja kun siivet eivät ole ottaneet kiinni kumpaankaan koteloon, on ahdin ihan soiva peli vielä pitkään. Tarkka tyyppi on siis TD05-16G6 9.8T Pakopuolelle löytyy pakosarjan ja ahtimen välinen laippa laserleikattuna, sekä molemmat tiivisteet, mutta downpipen laippaa en äkkiseltään löytänyt vaikka muistan kyllä että siinä sellainenkin mukana oli... :confused: |
Sivu luotu: 21:52 (GMT +2). |