![]() |
suzuki jarru ongelma
Iltapuhteina olen rakennellut Suzuki sj 410 parempia jarruja. Edessa on samurain satulat, swift:n jarrutehostaja ja takana swift:n satulat. Letkut on teräspunosta ja takapäässä t-kappalella jako molempiin pyöriin. Alkuperäisen kuorman mukaan jarruja säätävän mokkulan olen jättänyt paikoillleen.
Mutta on sitten on tullut ongelmaksi ilmaus ja tehon säätö. Miten muilla nelipyörä levyjarrut toimii?? |
Lainaus:
|
Itellä on 410:sä 413 etujarrut, pääsylkkä+tehostin ja takajarrut. Kuormantunteva venttiili on heitetty mäkeen ja "tilalla" on "ruuvisäätönen" malli. Ilmauksen kans ei ole mitään ongelmia ja kyllä pysähtyy 31", vaik ei takana levyjä olekaan.
|
Kärsivällisyyttä
Pitää jatkaa sitten ilmaamista. Ihmeellisen tiukassa tuo ilma on ollut järjestelmässä. Kolmannella polkaisulla poljin antaa jo vastusta mutta toiveissa olisi saada nuo vielä paremmiksi. Kiitoksia rohkaisusta!
|
Lainaus:
|
Mulla oli sama onkelma! Kolmannella vasta alko jarru vastaan, ensinmäisellä ja toisella meni pohjaan. Vika löyty jarrupolkimen yläpäästä! jarrusylinterin tiivisteiden vaihto ja säätö siten että sylinteri ei pääse liikaa ulos (sieltä haukko ilmaa) ! Niin alkoi pelaan!
|
Eilen ilmasin suikan jarrut ja aika kauan sai pumpata uutta nestettä systeemiin, ennen kuin kaikki ilma hävisi putkista.
|
Täälläkin pukkaa olee ilmaa Suikan jarruissa.
Tuli vakio paineensäädin otettua pois ja laitettua Samurain kiinteä säädin, niin jäin miettii et kuuluuko tulo- ja paluuputken olla ylä- vai alapuolella?? |
Sivu luotu: 08:55 (GMT +2). |