![]() |
Unelma offiautosi?
Kaiken laisia suunnitelmia ja haaveita aina pyörii mielessä ni aattelin että tänne vois niitä kirjotella, jos vaikka joku ahkerampi, taitavampi, rikkaampi jolla on paremmat työstö mahdollisuudet sais vaikka inspiraation.
Itellä on pitkään pyöriny mielessä sellanen rankemman ja vaikka vähän pidemmän matkan (venäjän) safari peli. Speksejä: -umpimallinen BJ45 eli pitkä Bertta -12HT ja HJ:n laatikot jakoaskiin välit -volvon porttaaliakselit -jotkut korottavat lehtijouset akselin alapuolelta -ulkopuoliset kaaret ja putkilokarit -kopan takayläosa, ovet tuulilasin kehys yms. kokonaan alumiinista (alkuperäisen kaltaiset) -oma mekaaninen vinssi keulalla -38,5 pokkerit vois 10" vanteella olla passelit -Tumman harmaa valkosella katolla ja vanteilla Ja kilpiin tietysti... Olikohan mahdollista. |
kuulostaa muuten hyvältä, mutta mun mielestä pitää olla vihreä, hoojii ,39,5 bokkerit ja mielellään lyhennetty ja kyllähän tuo kilpiin pitää saada;)
|
Paras on maastoauto josta jokaine tykkä ITE kaiken eniten, ei ole olemassakaan kaikille sopivaa maastoautoa, joten jokaine on oman maastoautonsa paras ystävä, olipa sitten se merkki mikä tahansa
|
Lainaus:
|
kukaan älköön sitten hermostuko...automerkin jätän sanomatta!ois etes yx toimiva rottelo.4kpl projektia pihassa.merkistä riippumatta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Eli sakke tossa ylhäällä kertoi mikä olisi hänen unelma offiautonsa ja minä tein samoin ja nyt voi sitten sjeeppi kertoa oman unelmaoffiautonsa speksit Kuten otsikko kehoittaa tekemään, tai perustaa jonkun toisen viestiketjun, missä voi haukkua tai kehua omaa/jonkun toisen autoa, onko tämä nyt sjeepillekin selvää. |
Kyllä taitaa bj-45 pokkereillla olla semmone.
|
Lainaus:
a)miksi lehtijousilla? b)miksi akselin alapuolella? |
|
Defender 90" tray back. Akseli väli kasvatettuna lähelle 100", salisbury akselit(dana60) 4.1 välit perissä. Kasi koneella, tehoja saisi olla ja automaatti perässä. 35 boggerit, edessä hydrauli vinssi, takana räikkä. Ja koko unelma matta vihreänä, ulkopuoliset mustat kaaret.
Kilpiin. Ei puutu kuin aikaa, motivaatiota ja moottori ja loota. |
Suzuki Jimny, 35" tai 37" bökkyröillä, alkuperäsen kokosilla mutta liki tuhoutumattomilla lukittavilla akseleilla :D, joissa sais vielä olla jokku pienet ja sievät porttaaliboxit :) kaaret ulkopuolella, ja väritysteema (jota ei vielä paljasteta) joka on tulossa tuohon nykyiseen SJ410:aan sitte joskus. Senverran täydellinen safarivarustus mukaan, että voi elää vaikka kuukauden autossa näkemättä ihmisen ihmistä :cool:
|
Lainaus:
|
Merkillä ei niin väliä (mieluiten kuitenkin perusautona Toyota), mutta semmonen mikä sopisi optimaalisesti suunnistukseen, officrossiin, trialiin ja Venäjän safarointiin.
|
kone: 540cid big block remmitettynä tietty ja viel vaik kaasutki
runko: putki häkkyrä kori: farmari WILLYS akselit: rockwellit lukoilla jousitus: neli linkit molemmissa akseleissa ja jotku coil overit renkaat: 54" boggerit.. pikku nappulat leikattuina ja kuvio syvennettynä. siinähän ne tärkeimmät:) |
Semmonen hurja Patrolli ois kiva millä ne kiihdyttelee hiekkarinteitä ulkomailla.
Tai joskus jos pääsis vielä kokeilemaan.Tai edes näkemään livenä.. :D:D Mulle riittäis oikeestaan mikä tahansa offroad-auto,"jäykillä tulpanjohdoilla" (min. 6kpl) sekä julmalla hyrskyttimellä,mitä ei koskaan tarvis korjata.. :rolleyes: |
Mikä tahansa äärimmäisen epäluotettava kulkine huonoilla maasto-ominaisuuksilla ja jolla vedetään HC porukkaa suosta ylös:D:cool:
|
Tälläinen mutta porttaalit kun vielä saisi alle. :p
http://www.sakh4x4.ru/monsters/godzilla/image021.jpg |
|
6x6 HJ Volvolaisilla, 12h-t, 39,5 bokkerit, pari nopeaa sähkövirveliä pikanyppäsyihin, ja sit alle iso mekaaninen raakaan vetoon.
Eli vähä Masan linjoilla, mut jatketaan sitä hojoa metri, ja laitetaan siihen akseli lisää :P Varustepuolella sit nukkumatilat kontissa, vesitiivis kori, webasto, ulkopuolinen turvakehikko... |
Lainaus:
Muuten taitas olla täysin toteutettavissa, mutta vesitiivis HJ :) Joo 45 volvolaisilla, takana nelilinkki ja edessä jakarit. Sekä tietysti 12HT hx35 ja coolerilla. Kelpais tänne;) |
HJ-61
44" boggerit, niitä kestävät porttaaliakselit. sopivasti piristystä moottoriin kierrejousitus alustaan eteen mekaaninen toyotan vinssi ja taakse joku näppärä sähkömallinen ulkopuolelle ja sisällekkin kehikko mielellään tosiaan se vesitiivis kilvetkin mukavat |
- Hilux LN46
- Volvon akselit - metriset Irokit - 1KZ-T kone - nopea mekaaninen vinssi - kierrealusta, takapää nelilinkeillä ja etupää jakareilla - orbitrooliohjaus Siinäpä tärkeimmät, tai tuosta orbista vois luopua jos sais kilpiin. |
Offi peli!
Tässähän tämä jo ulkonäöltään on lähes sitä.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=60880 ja jos rahan puute ei olisi esteenä niin -kaatuma rautaa ympärille riittävästi -snorkkeli -takavinssi -luotettava moderni V8 tekniika keulille -siihen sopiva uusi automaatti ja jakolaatikko jatkoksi. -vahvempaa uutta akselia luikkoilla alle tietysti. -isompaa kumesta lukkovanteilla -ei tarvis olla leima peli, kuhan olisi isolla hytillä oleva uuden karhea kuorma auto jolla hoitaa kuljetukset pelipaikalle. Siihen asti mennään päivä kerallaan ajaen, jos on ajokunossa. Hmm... t. Ismo Ämmä |
Sellainen mikä ei menis koskaan rikki tai hajoais eikä sitä tarviais rakentaan ajais vaan.vois kaasu pohjassa revittää koko ajan.
olis vaikka sitten sileät 31"mutiaiset alla ja ilman lukkoja 60heppainen vapari diesel. |
Sivu luotu: 20:53 (GMT +2). |