Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Linkit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=151)
-   -   Bolt on Portal Axle (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=82155)

kippo86 16.03.2011 08:46

Bolt on Portal Axle
 
http://www.motorsports.axletech.com/#

Kyllä Jenkeillä on kaikkee...

KooPee 16.03.2011 10:23

Pieni ja siro, oikein näppärän kokoinen eikä juurikaan levitä raideleveyttä...;)

Arska-tehtaalta 16.03.2011 10:55

Toivottavasti on laadukkaampaa tekoa, kuin testilaitteisto, jossa voiman sisääntuloakseli heittää ainakin 5mm :D:D:D

Repro 16.03.2011 11:13

Ausseissahan noita on jo jokusen vuoden saanu Toyotan ja Datsunin akseleihin?

CJ7 16.03.2011 13:40

Vaan noi käyttäjäkokemukset vielä vähän puuttuu! Ikävä kyllä.

88 16.03.2011 17:00

Germaanitkin osaa
 
www.killeraxles.com

psychobilly 16.03.2011 18:03

http://www.jeepskool.com/board/viewtopic.php?f=1&t=8130

halpaakumakkara :D

http://www.polyperformance.com/shop/...t-p-20131.html
http://www.4wheeloffroad.com/techart.../photo_03.html



http://www.benzworld.org/forums/unim...self-made.html

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=341768

http://forum.ih8mud.com/hardcore-cor...g-chain-2.html

http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=23081&st=20

Timo_L 18.03.2011 16:02

Minen nyt ymmärrä, miksei vaan ostaisi Mogin porttaalibokseja (tai koko akseleita, jos saa hyvään hintaan), ja törkkää ne porttaaliboksit mihin tahansa akseliin kuin haluaa? Eihän siinä tartte kuin katkaista akseliputki kääntöpään hujakoilta, hitsata siihen riittävän vahvasta levystä oikean mallinen pala akselin päähän kiinni ja sitten ruuvata boksit paikalleen. Niin ja tietysti spoorittaa (mogin) vetarit välityksen päästä oikeaan halkaisijaan/ spoorilukuun.

Ottaa vielä vaikka leveistä mogin akseleista boksit vetareineen niin taitaisi riittää pituus siihen että ne on varaa spoorittaa uudestaan vaikka "täysleveään" jenkkiperäänkin.. tai vaikka Toyotan akseleihin?

On toi vaan niin järkyttävä hinta että.. en minä ainakaan maksaisi, paitsi jos olisi rikas. Enkä välttämättä siltikään :D

sos 18.03.2011 18:06

taitaapi sen jälkee olla monta vaihdetta taakse ja yks eteen mokin porttaali vaihtaa pyörimis suunnan

Timo_L 19.03.2011 06:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 750692)
taitaapi sen jälkee olla monta vaihdetta taakse ja yks eteen mokin porttaali vaihtaa pyörimis suunnan

Sehän riippuu mitä akseleita käyttää aihiona, onko lo- vai high pinion akselit ;)

Viipo 19.03.2011 08:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L (Viesti 750923)
Sehän riippuu mitä akseleita käyttää aihiona, onko lo- vai high pinion akselit ;)

Niin, pyöräyttää murikat ympäri, niin tulee lo-pinion akselista hi-pinion ja pyörimissuunta korjautuu.

CJ7 19.03.2011 20:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 750933)
Niin, pyöräyttää murikat ympäri, niin tulee lo-pinion akselista hi-pinion ja pyörimissuunta korjautuu.

Ja samalla moni muukin asia "korjaantuu", kuten pinionin laakereiden voitelu. Toki sillä missään hitaassa hiippailussa väliä juurikaan ole.


Sivu luotu: 23:21 (GMT +2).