![]() |
kiinnostaisiko 2 päivänen safari kesäkuussa?
Eli ois mahdollisuus 2 päiväseen safariin kesäkuun puolessa välissä räsälässä,joka sijaitsee kuopion ja vehmersalmen välissä.
Alueella on kaksi mökkiä 12henk. ja 16henk. ja rantasaunat yms. Ajoalueet on loistavat,valmista reittiä reilusti:Arin kanssa tutustuttiin alueeseen,päivä ei riittänyt alkuunkaan. Eli suunnitteilla ois perjantaista sunnuntaihin ajoa,saunomista yms kivaa! Ajankohta ois kesäkuun puolessa välissä (aika tarkemmin myöhemmin) Koko paketti;mökit ajomaastot pe-su maksaa 600e,mut jos lähtijöitä sopivasti,niin hinta ei muodostune esteeksi! Tää ois lyötävä lukkoon ja varattava näinä aikoina! Eli jos kiinnostaa soitelkaa mulle,jos on kiinnostusta varaan,ja sovin tarkemman päivän! Mare:0500-970585 |
vois vaikka kiinnostaakkin ois aika likelläkin. missä kohti räsälässä se on?
äiteellä on kanssa maita joku hehtaari siinä räsälässä vois tuurillaan antaa luvan ajella sielläkin. |
Maastoon
Minkä tasoinen laite pitää olla ajojen suhteen. Pääseekö esim. vakiolla saunaa pidemmälle?
|
Mie ilmoittaudun mukaan! Kokemuksesta tiedän että missä mare, siellä hyvät ajot!
|
Lainaus:
Minä itekkin lähen kahella autolla:bj.llä vaikeampaan,ja hj.llä helpompaan Mutta jonkunverran oon puhelimella sopinu,ja muutenkin tuntus porukkaa kiinnostavan,niin sovin homman lukkoon jonnekkin kesäkuun puolenvälin tienoille,niin sovitaan porukka lähemmin! Ja muuteskin ois suunnitteilla:heti kun lumet sulaa ensimmäinen safari tässä haukivaaran maastossa,räsälä kesäkuussa,ja saatiin tuosta jerusalemista n.100 hehtaaria ajomaastoa,jossa pidellään syksyllä safari! |
Sivu luotu: 01:40 (GMT +2). |