![]() |
L200:seen pajeron perä
Morot kaikille!
uusi täälä ja offikuume senkun nousee foorumia lueskellessa.(nyt 38 astetta):D No asiaan. Mulla on 93 2.0 bensa l200:nen ja miettiny että voisko jollain konstilla laittaa pajeron perän jossa on kytkettävä lukko tohon vanhan kitkalukon tilalle. Olen katellu noita paineilmalukkoja/palalukkojakin mutta ovat melko tyyritä. Onko noissa l200 bensa ja diesel vehkeessä kovinki erillainen voimansiirto järjestelmä? |
Hommaa jostakin uudemman L200:sen koko taka-akseli lukolla.Täältäkin niitä löytyy,mutta ovat toki vielä hinnoissaan:
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=4938553 |
Niin onko sulla taka vai neliveto L200?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Muuten onkohan tuohon perään olemassa jotain palalukkoa esim: lokka,detroit locker. Ei ole vielä ainakaan silmään sattunut.? |
Pajerost.
Tai jos mentäs ultimaatti muutoksiin ni laittas pajerost koko taka akselin ni tulis lukko ja kierrejouset ja tiuhemmat välityxet yhes koos. Jossai vaihees kuitenki laitat isommat pyörät ni tiuhennus olis tarpeen,eikä olis kovin iso homma ku ei tarvis tehä muuta ku korvakot runkoon ja kartaanin laippaa sovittaa,etuperäst en sit tiijä miten se istuu. Ja perustuu mun hataraan mitsu tietämykseen siitä et pajeros yli päätään on tiuhemmat perät ja kantavuuden riittävyyski kannattaa tarkistaa.
|
Sivu luotu: 10:28 (GMT +2). |