![]() |
Discovery/Grand cherokee
Diesel koneella varustettu huonontien kulkine joka päiväiseen ajoon ja ison teli asuntovaunun vetoon haussa.
Landrover ja jeep kiinnostavat onko noista kymmenen vuotta vanhoista, 200-300 tuhatta ajetuista mihinkään. Käyttäjäkokemuksia vai pärjäisikö uudemmalla x-traililla. |
Cherokee.
Lainaus:
|
Justhan täsä tais ollaki juttua vetoautoista, niin Mitsuhan vois olla kans ok?
Jeep Grand Cherokeessa löytyy sitten nuhainen 3.1TD, joka kylläkin lastuttamalla alkaa kulkemaan ja uudemmissa on sitten 2.7TD, joka kulkee paremmin ja kuluttaa ainakin pari litraa vähemmän satasella. Ei kai millekään oikealle maasturille 200-300tkm ole vielä mitään. Discoverystä ei ole kokemusta, kuin mitä olen lukenut, joten en suosittele, jos ajettu yli 100tkm eikä huollettu ylihellästi. Jotain ihmeellisiä koneen täystuhoja. Muuten saattaa olla ihan ok, jos tykkää discoverystä. /Joukka |
Molemmat on keskenään todella erilaisia. Makuasia. Disco on enempi makuuni, mutta se TD5-kone kyllä ei luottamusta herätä.
TT |
Minkä valmistama tuo jeepin 2,7 mahtaa olla . Hieman tuo päästövero pompaa tuossa 2002 ylöspäin.
Mutta jostuo kulutus siinä on pienempi. Nettiautosta vastaavila kriteerellä tuli vaihto ehdoksi Terrano II. Linee tuo isomman nissanin tekniikka parempi. |
moi!
Mistä tuo "LR" tutteiden huono maine on oikein tullut? Itellä ollut disco 2 Td5 nyt 7 vuotta pian 400 000 kiikarissa ja ainut "ei kuluva" haveri on ollut kansipahvin vaihto! Tehtaan johtajalla on/ollut grand cherokeita 2-3kpl V8 ja I6 koneilla! On ne ollut enemmän ruikulla kun mun disco! Niissäkin vetoniveliä, kansipahvia, lohkoa, laatikkoa jarruja ymym! Sitten ei em herran vehkeet ole E4 kapeampaa tietä nähnyt! Kuten edellä todettiin! Maku asia...käy ajamassa ja anna sydämmen päätää! ;) //Janne |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Heikkouttaan ne molemmat hajjoo, mut kuka nyt sumuisten saarten usvan teko teen keittimillä kehtovvaa ajella?
Jeep on Jeep vaikka voissa paistas... mutta kyllä se Lantikka nää nyky cityvekottimet hakkaa 10-0! |
Sivu luotu: 21:33 (GMT +2). |