![]() |
|
läjään 1kz-t
eli kiinnostaisi laittaa läjään toi 3.0td,jos sais ranskalaisilla viivoilla speksit mitä pitää tehdä et kone napottaa keulilla.
ei haulla oikein sattunut kohdalle mitään..joku on muistaakseni tehnyt projektiosiossa joskus tän kyseisen jutun.. -kytkinkoppa ilmeisesti 3.0l ottaa 2,4 laatikkoon?/kytkin 3.0:sta -miten kiinnitykset menee??jne...kuvatkin kelpaa kiitos jo etukäteen... |
|
joudut koneen korvii siirtää taakke päin jonku viis senttii.
|
no joo...näillähän pääsee alkuun..tuota 1kz-te konetta näkyy olevan paremmin saatavilla..jopa autom laatikon kanssa..onkos tää hyvä vaihtoehto..eroaako paljon manuaalista kiinnityksien suhteen???jne
|
Lainaus:
Lisäksi johtosarjat katkaistu purkamisen kannalta helpoimmasta kohtaa. Helpoin tie tuon -te version suhteen olis,kun löytää ns."cut paketin" eli autosta irtileikatun keulan,mistä vois itse purkaa kaikki tarvittavat johdotukset,boxit yms hilppeet ja siirtää läjän nokalle. |
juu..niin vois olla..pitää alkaa tutkaileen jos jostain löytys se 1kzt,taitas helpommalla päästä,
|
unohdat noi tomaatit ja lykkäät sen sinne runnerin kytkin kopan kans paikalleen,ja ostat fourrunnerin kattilan ni siin on mekaaninen pumppu ja et tarvi mitään ihmeelisiä sähköboxeja! tuolta löytys juuri oikeen lainen kattila!http://www.maasturid.ee/index.php?op...0&limitstart=0
|
ei ole kyl pahan hintasii..japan importsin sivuilta kattelin kans..mut siellä ei ollu kuin se te versio..
|
Mulla ois tuo te moottori boxeilla, liittimillä ja polkimella. En kyl tajua miten tuo on sähkönen tuo polin ku siinä on vaijeri? Yks johtosarja on poikkastu.
Suursyömäri ossaa varmaan selittää paremmin jos tänne eksyy :-) |
ekös -te motissa ole imusarjassa kaasuläppä?? Poljin on normi vaijeri vetoinen. Imusarjassa kaasuläpän asennosta tulee sitte boxille tieto. (2L-TE)
Toivottavasti on näin muuten pitää jostain saada "sähköpoljin", itellä läjän keulille menossa -tee motti kuhan kerkäis laittaamaan. |
Lainaus:
|
Joo oon myymässä, velipoika laittaa yhteystietoja ku kerkiää laatotukselta( seinän) :-)
|
joo
velipoika täsä veljen tunnuksilla ;) Elikkäs kyseessä motti joka renpattu 40 000 km jälkeen. kone on kaivoslaitteesta. ku met "tonnisata" palstan jäseneltä se ostettiin niin sillä koko kulkineella oltiin suditeltu pitkin pihoja ja kone peuhas. meillä se ei ole koskaan ollut käynnissä joten kyseessä voi olla ostajalle tai sulle ns. riskimasiina. tosin hinta on semmonen että jos ei sitten oikeesti peuhaa niin siitä voi käyttää varaosina jne. semmottis. kannattaa soitella mulle elikkäs pno 040 5643260 SuurSyömäri aka viinikan jari h. 850 €rkkiä |
Lainaus:
Kiitos ja anteeksi, nälkä lähtee syömällä ja jano juomallla |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
ny on 2lt pata pistetty taipaleelle ja uuden moottorin hankinta alkanut..
|
tiukassa tuntuu olevan nää moottorit..japan importsilta kyselin niin ovat automaattilaatikon perästä otettuja..sit pitäis vauhtipyörä ja kytkin katella jostain..jos sieltä ostaa
onkohan tuolla virossa olevat koneet manuaalivaihteisesta autosta?? taisipa englannissakin olla jokunen myynnis. http://www.maasturid.ee/index.php? option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id =17&keyword=&manufacturer_id=0&Itemid=6&orderby=pr oduct_name&limit=50&limitstart=0&vmcchk=1&Itemid=6 |
Lainaus:
Tossa yks: http://cgi.ebay.co.uk/1995-TOYOTA-HI...item2a0e313d29 |
Lainaus:
|
onkos kellään kokemusta tuosta viron poijaasta onko se luotettava kauppias..englannissa ois kyllä tarjontaa mutta toimittaakos ne muualle kuin iso-britannian alueelle??...
|
Lainaus:
|
ok...itse ei kyl taida kehdata virosta asti lähteä hakemaan..vähän turhan kaukana..
|
no onhan viro lähenpänä ku enklanti...,tai laita sinne mesen pata!
|
laitoin yhdestä koneesta kyselyä englantiin...vielä aikoivat selvittää rahdin et paljonko kustantaa
http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-LANDCRU...item3a5ba8a511 mikähän mersun kone sinne menis helpoiten..ei taida kutonen mahtua??on sekin kyllä käynyt mielessä.. |
Sivu luotu: 10:12 (GMT +2). |
|