![]() |
lj jouset
eli mitkä jouset sopii/kannattaa laittaa li:hin vuosimalli 88.pitäis ainakin 35renkaat sopia pyörimään.
|
Jotkuu tuollaset 3" korottavat jouset ei oo paljoo pielessä,miun mielestä.
Jos ei kunnolla mahu viel pyörimään,ni hiukan kaaria suremmaks. |
Ei muutakuin pikku rälläkkä käyntiin ja sipultamaan ,,, todistetustihan on ihan selvää että mitä matalampi auto on sitä parempi se on ajaa...... 10 cm lokasuojan kaarista pois....
|
Minä laitoin eteen farmari volvon takakuorma jouset -240 korimallisen ja taakse ladan takakuormajouset. Käy ihan nakkaamalla ja hintaa noin satanen per kierros. Gegguli myy niitä korin korotus sarjoja niin semmonen helppo laittaa, noin 1 h homma. Kuvia autosta on profiilissa alla 33".
|
juu korotuspalikat tilattu gekkulilta täytyy lähtee motonettiin tilailee jousia.alkoko joustaa parmmin noilla jousilla millai iskarit riittää
|
Lainaus:
Mistä hommasit? Paljonko korottaa? |
Biltemasta Volvon jouset varmaankin:)
|
Moro!
Osta motonetistä seuraavat tuotteet. Käy suoraan ja korottaa reilusti. Minä tein näin. Kuvia on profiilissa. Osta taakse nuo Farkku ladan takakuorma jouset tilausnumero: 67-5160 Ja eteen, farkku volvon takakuorma jouset: 67-5002 t.Pauli |
Miltä tuo PauliAnteron mainitsema setti tuntuu ajossa?
|
240 vollessa kuormajouset on vieläkin turhan jäykät vaikka ovatkin kymmenisen vuotta jo olleet alla. Tuntuu ettei ulosjoustoa olis ollenkaan. Onhan se kyllä kevyt autokin ja kaikki paino edessä.
|
Lainaus:
Kiitos paljon tiedoista |
Auto on paljon parempi ja "pehmeämpi " ajaa kuin dopinsoneilla tai vast. Ja minä jätin normi iskarit paikalleen. Ei tullut sellasta ajoa että maksimi ulosjoustoja olis tarvinnut.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 09:05 (GMT +2). |