![]() |
Suzukin tekniikkakombinaatioita?
Ite ku oon tota omaa suzukin tekniikkaa vatvonu eestaas et mitä sille touhuan ku aika nuhane tuntuu vakiona olevan ja on sit tullu lueskeltuu noita vanhoja tarinoita enempi ja vähempi ni mietin et oisko hyvä idea avata kokonaa uus ketju et millasia eri kombinaatioita porukat on susukeihi vaihellu, minkälaisia muutoksia noi on vaatinu, minkälaiset välitykset on tullu jos on laatikkoki vaihettu, millane on ajettavuus/vääntö uudessa ja yleensäkki mitä huomioitavaa vaatii?
auttas varmasti monia ku suoraa löytys tieto mitä mahollisuuksia on suoralta käeltä tehä, ku en usko et monikaa on tyytyväine toho susukin omaa tehomoottorii :) ainaki opelin ja volkkarin tekniikkaa tuntuu olevan istuteltu näihin. noi turbohommat susukin omaa moottorii kans itteäni kiinnostaa, et onko moni sellasen tehny ja mitä kaikkia muutoksia on tehny moottorii? |
Puhutaanko nyt kilvellisistä vai kilvettömistä ?
|
itelle ainaki molemmat tiedot tarpeellisia, kiinnostaa itteeni lähinnä et mite on saatu mitäki istutettuu tonne konehuoneesee ja millä tavoin. ja mite yleensäkkii toimivuus.
mut jos on huono idea alottaa ketju ni jätetää pimentoo :) |
No konepellin alle vois istuttaa vaikka sfiftin GTI koneen mulla ois sellainen vapaana. Vapaana ois myös välitetty jakolaatikko jossa välitys 7.0:1
|
Lainaus:
|
Jakis
Tere
Eli jakis on välityksellä 7.0:1 ja on valollinen laatikko. Voidaan asentaa samurai, sj 410 ja 413 HP 800,00€ |
Kohtapuoleen alkaa vw 1.6 td:een sovitus konehuoneeseen. Välilaipalla menee 5 vaihteiseen laatikkoon suoraan. Kokemuksia ja projekti kertomuksia sitten myöhemmin.
|
Mulla näyttäs olevan tuolla konehuoneessa Opel Omegan 2.0 ruisku moottori ja sen perässä opelin oma 5-lovinen laatikko.
Ja toiseen on tulossa Toyota carinan 2.0 turbo diesel tekniikka ja sen perään Volvo 240:en 4-lovinen laatikko. |
Sivu luotu: 09:13 (GMT +2). |