![]() |
suzuki samurai ja turpo
tollane rojekti on työn alla toho orkkismoottoriin, mut ihmettelyn alla on mistä tuolle turbolle saa öljypaineen. suodatinjalassa ei liittimiä ole. öljypaineanturi t-jalalla kai olis vaihtoehto mut onko tarpeeks puhasta öljyä tuolta ettei laakerit leikkaa kii heti ekassa kierrätyksessä. paluu on varmaaki vedettävä öljypohjan yläreunaan hitsaamalla nippa (en oo tutkinu viel mut luulis et ois öljypinnan yläpuolella. muutamia rojekteja söörzillä löysin mut aika vähä kuvia ja tietoa oli. vinkkejä kaivataan :)
|
eikös se anturille tuleva öljy oo käynnyt jo suodattimessa, en oo varma mut luulisin.
|
joo näisn itekki pähkäilin sen olevan, en oo vaa iha 100% varma ni varmistusta haen. mite mahtaa noi kanavat tuolla kulkea. :confused:
aini samrock hiton siistin se pakosarja (vissii oot ite hitsannu) ei tarvii suuremmi siistii muutaku nuo kanavat tosta laipasta eli kiitokset kaupoista! näillä näkymin mennää tolla vanhalla kaasarilla (aika näyttää toimiiko ku saa kasaa joskus), et en niitä neljän pattereita vielä ainakaa rupee askartelemaa. edit. http://www.4x4.in.th/manual_sj413/chapter3.pdf sivulla kolme näkyy öljynkierto ja näyttäs tosiaa et puhas öljy tonne tulee suoraa jalalta, eli siihe t-haara. |
Sivu luotu: 20:23 (GMT +2). |