![]() |
gr patrol korotettu35kurrut ym
eli 1990vm GR hyvin toimiva kaikinpuolin.. myydään koska päässä sviiraa tjs
korotettu 3"alusta 3"kori alla uudenveroiset fedima f-mud 35"kurrut 10x15vanteilla palkkipuskurit ja helmat toimiva webasto ymym uusittu paljon osia NYT TARJOUSHITNA 4000€ KAIKKINEEN,MAASTOTUNKKI KAUPANPÄÄLLE JOS EI INISE KAIKESTA JA TINKAA JA VIE MUN AIKAA.. 3000€ ILMAN 35" RENKAITA JA XENONPITKÄT YM.. mig hitsauskone käy myös osa suorituksena.. pätkäpajero käy vaihdossa vaihtohinta sitten eri ! |
ylösnousemus...
|
Hffffff
|
|
pistä YV mites kelasit vaihtoa? onks leimalle kuin hommia?
|
Kannattaisko korjata toi ilmotus tuolta nettiautosta.
Korikorotus ei vissiin ole otteessa? Eikä taida olla tehty tuota kansiremonttia 5tkm sitten. Ja poikittainentakarunkopalkki oli ainakin ihan mätä.(ellet ole korjan) Ajattelin vain kertoa että kaikki tietävät mitä myyt. |
kannattaako sun hoitaa ihan omia ilmotuksias vaan!
mutta niin tiedoksi nytten sitten kaikille että ei jannella ole niin vaikeeta elää ittensä kanssa ja muille samankaltaisille vammasille.. -KYSEINEN TAKA POIKITTAISPALKKI HITSATTU!! -PARI MUUTA PAIKKAA KORISSA HITSATTU -LOMMOJA SUORISTETTU/KORJATTU -PANHARDEJA SUORISTETTU,OHJAUSVARSI SUORISTETTU -ÖLJYPOHJA TIIVISTETTY OIKEALLA TIIVISTE AINEELLA,LETKUJA/KLEMMAREITA VAIHDETTU YM +PALJON MUUTAKIN PIENTÄ LAITETTU -KANSIPOKA KILSOISTA EI MULLA TARKKAA TIETOA TOI 5000KM ON MITÄ MULLE ON VÄITETTY JA MULLE IHAN YKS LYSTI JOS KOKO KANSI OLIS EDES KORJATTU IKINÄ.. -KORIKOROTUS EI OLE OTTEESSA! NYT SITTEN TIETÄVÄT KAIKKI MITÄ MYYN,JA MULLE IHAN YKS SAATANAN LYSTI MITÄ MIELTÄ OVAT MUUT EI OLE PAKKO LUOPUA KOKO AUTOSTA VÄKISIN!! AUTOA VOI TULLA TÄNNE TARKISTAMAAN JA MULLA NOSTURI NIIN NÄKEE KYLLÄ ALUSTAN YM.. JA KERRON KYLLÄ TOSI OSTAJALLE PUHELIMESSA TAI PAIKAN PÄÄLLÄ TARKEMMIN SEN MITÄ TIEDÄN.. JA JOS NYT JANNE VIELLÄ KEKSII VIKOJA/PUITTEITA NIIN KERRO IHMEESSÄ NIIN MENEN ALAS PAJALLE KORJAMAAN NIITÄ SITTEN |
Lainaus:
Kiitos tosi asiallisesta tekstistä. Olen tottunut siihen että "itse" myyn rehellisesti autoja ym muuta...(enkä nyt syytä sinua mistään) Haluan että vain oikaset ilmotuksen. Kun tiedän kumminkin mitä autolle on tehty/missä kunnossa se oli haminasta lähtiessä. Eikä tarvitse suuttua mistään. Olen omasta mielestä kirjoittanut asiallisesti, enkä ole syyttänyt sinua mistään. Vai olenko? Ja kaikille tiedoksi että olen ihan normaali/rehellinen suomalainen.(enkä vammainen):D |
Lainaus:
Ihmetyttää nää sun kommentit :D |
Lainaus:
|
NYT VITUTTAA KUN TALLISSA EI TILAA, ja kusipäät ehdottelee vaihtoa kaikenmaailman saatanan autoihin,ja juoksee uskomassa että uutta autoa ovat ostamassa,kun kerran elämässä muutama tonni käteistä taskussa
JOKO OSTAA AUTON TAI ISTUU KOTONAAN HILJAA EIKÄ HÄIRITSE MINUA JOUTAVILLA, ja tossa pihalla sitten ihmettelee ja miettii.. prkleen nihilistit.. tähän hintaan auto ihan hyvä! ja sen mitä voi vaatia ja enemmän! SAA OSTAA 4000€ KAIKKINE VARUSTEINEEN JA LIFTI KYLKEEN.. 3000€ ILMAN 35"RENKAITA JA XENON LISÄREITÄ..(keskimmäiset kuvissa) |
Sivu luotu: 19:18 (GMT +2). |