![]() |
Asuntovaunu
SoliferARTIC 55tt.
Ollut käyttämättömänä muutaman vuoden, ollu työmaakoppina.. Lievää kosteusvaurioo.. kattoikkuna ollu auki.. Lämmityslaite pois... Muuten osat tallella.. Ei papereita tällä hetkellä... puh.040/8746208 tai viestinä. Huutoaika loppuu 07.01.2011 klo.23.59 |
50 € , jos löytyy paperit
|
60e ja ilman papereita käy raksakopiksi mainiosti sillä ehdolla että on siirrettävissä autolla vetäen
|
80e ja sillä ehdolla että on siirrettävissä autolla vetäen
Eikös tää ollut teliakseleilla ? |
90€ , jos on omilla pyörillään liikuteltavassa kunnossa.
|
On telivaunu ja liikkuu omilla pyörillä..
Keskiviikkona hinasin bj:llä oman verstaan pihaan pois "väliaikaisesta" säilytyksestä.. |
199€ jos kerta uskaltaa vetää kotiin asti puuhakilvillä!
|
laitetaa tasan 200e
|
Löytyykö vaunuun papereita ? Suunnitelmissa olis muokata tuosta kelkkakärryä ...
|
Vaunuun on olemassa paerit.. edellinen omistaja ei ole vielä saanu toimitettua mulle niitä kun ovat kuulemma jossain muuttolaatikoissa..
|
Uppista...
|
220e
|
Uppista... Vielä on hetki huutoaikaa...
|
230e jos paperit löytyy !
mitenkäs saako puuhakilpiä es paperittomaan vehkeeseen ? |
Olen kyselly niitä papereita aina kun olen hepun nähny mutta hiukan vaikuttaa siltä että on hukannu ne..
|
puuhakilvet saa ku ottaa valmistenumeron tyyppikilvestä jos ei tiedä edellistä rekisterinumeroa.
|
Rungon numero on tallessa ja rekisterikilpikin on kiinni,, ne paperit on vaan edellisellä omistajalla...
|
Uudet paperit saa katsurilta kun käy tekemässä katoamis ilmoituksen...Eli se ei ole ongelma jos paperit on kadoksissa...
|
240€, ja ne paperitkin sitten tarttis saada.
|
Joo no eiköhän tuosta 250e saa
|
Se tais huutoaika loppua Soittelen huomenna !
|
Sivu luotu: 00:48 (GMT +2). |