![]() |
Alipainepumppu
Mistä maastureista tai pakuista yms.dieseleistä löytyy erillinen hihnavetoinen alipainepumppu??
Oliko ainakin G-mersussa vai muistanko väärin? |
Vanhassa defessä, -84 oli ainakin. Kunnon messinki/ rauta valua ja öljyt sisällä. Sit oli vielä paine akku lokarin sisällä.
|
Peugeot 505 ja Opel Rekord ainakin.
|
Lainaus:
|
saabissa on sähkönen jos ei halua lisää remmejä konehuoneeseen.
|
ei oo kyl G ssä tullu mua vastaan...
|
Eikä taida olla muissakaan meseissä.
|
Lainaus:
|
Voort.
Foord sierrassa 2.3d ja eiköhän ransiitissa ollu se sama ni niis on erillinen pumppu,10mm hihnapyörällä ja aikas pienikokonen.
|
Peugeot J5likaan vai mikä se vanha kulmikas boxerin edeltäjä o niin siinä on erillinen alipainepumppu.
Aika monessa laitteessa taitaa olla laturin jatkeena, erillisenä pumppuna kohtuu harvinainen näky... Mihin laitteeseen ja mihin käyttöön pumppu on haussa? |
saab 9-5 2,3 t ja 9-5 2,0t vm 96-99 oli ainakin on ollut myynnissä kun itse etsin aikanaan .
http://www.bttmotorsport.com/ näytti olevan uusi myynnissä rompetorilla 200 e |
Lainaus:
Laajenis tuo laturivalikoima kummasti ku laittais erillisen alipainepumpun.Olis se ilmastoinnin hihnapyörä sopivasti vapaana. Ja oliko tosiaan niin että g-mesessä ei ollu tuota erillistä pumppua. Oon melko varma että joskus vaihoin kaverin mersuun uuden pumpun kypsyneen tilalle ja se olis ollu just tollanen erillinen paketti. |
Lainaus:
|
Tuo GM:n pumppu kuulostais hyvältä.
En oo ikinä oikein perustanu noista PSA:n tai Opelin tuotteista.. Miten lienee pyörimissuunta noissa GM:n dieseleissä?? kiepooko samaan suuntaan ku 2LT? |
Törmäsin noin tunti sitten laturi/alipainepumppuyhdistelmään jossa pumppu oli ennen laturia. Tuplakiilahihnapyörällä.
Laturi ja pumppu olivat erillään, pumppu toimis ilman laturiakin, tekijämies sovittaa pumpun perään eri laturin. Laturissa luki Toyota. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ymmärrät rakenteen kun näet sellasen chevyn pumpun. |
Kaunkoihan semmoinen imevä bensapumpun lätkytin jaksaisi tuota hommaa???
|
Sivu luotu: 05:32 (GMT +2). |