![]() |
pajeron taka-akseli
kuinka ja mistä ja miten saan sen 100% LUKON pajeroon näistä neuvoista vaikka MAKSETAAN vähän . ko auto on vm 88 edessä muka sähkö/kitka lukot =automaatti =vituttaa takana sama satsi toden näköisesti. mitä tehdä?vetää aina väärin KOHTA HOMMAAN HEVOSEN vetää varmasti kaikilla. vittu. soorry
|
mikä pajero sulla on?etupäässä on todennäköisesti vaan autom. napalukot ja perässä pitäis ilmeisesti olla kitkalukko.ainoo on kemppi takapäähän ja ne etulukot muuttaa kiinteeks.
|
Vaihtamalla siihen land cruiser hj 61: sen akselit.
|
Edessä on täysin avoin tasauspyörästö = ei minkäänlaista lukkoa. Lisäksi ne automaatti napalukot syövät viimeisenkin vedon, jos eivät ole kunnossa. Eivätkä ole kummoiset kapistukset kunnossa ollessakaan.
Takana kitkalukko, joka saattaa pitää hyvin, tai sitten ei. Riippuu yksilöstä. |
vaiha tuoreempaan...
ja otsikon mukaisesti olis pallero myynnissä... ;) 2.8 koneella palalukko takana ja kitka edessä joka toimii... on nimittäin testattu etenemistä tänään viimeksi... :D :cool:
|
Jos kyse gen1 pajerosta eli vanhakoppasesta niin pätkämallissa ei yleensä ole edes takana minkään näköstä kitkalukkoa, mutta pitkässä versiossa yleensä kyllä on se kitka. Huomioitavaa on myös se että kitkan ja kitkattoman perän kartaanilaipat on vieläpä eri kokoset, että tietää jos oot perää vaihtamassa..
|
Eikös edelleekin ainoa ole ARB:n lukko tuon ikäiseen Pajeroon. Eteen tarviin V6:n akselin, että lukko sopii.
|
Minun tietojeni mukaan muitakin lukkoja kyllä on, mutta ARB lienee kaikkein paras (ja kallein), ollessaan kytkettävä.
Esim. LOKKA taitaa tarjoaa automaattilukkoa. http://www.4wdsystems.com.au/index.php?id=29 Toki kannattaa kysyä että juuri oman mallin autoosi sopii. Ja muistelisin että muitakin on. |
aina jumissa
Lainaus:
vuosimalli 1988 pitkä paska |
pitkä paska
Lainaus:
|
Heitä vittuu ne automaatti napikset ja käännettävät tilalle mutta ei mitään superwinch ne ei ainakaan kestä, orkinaalit ne on kestäny. Akseleihin ARB kerran ne maksaa...
|
lukot
Lainaus:
|
Moi
Käsittääkseni pajeron 8" perään (10 pulttia kehällä rivat päättyy ennen pulttikehää) käy ARB RD05 paineilmalukko. 9" perään (12 pulttia kehällä rivat jatkuu läpi pulttikehän) käy ARB RD46 paineilmalukko, joka esim offroadtarvikkeessa maksaa 802e + kompressori 101e. Tuosta kannattaa tosin varmistaa onko rumpujarrulliseen vai levylliseen, en tiedä. Muistelisin että ARBilta sanottiin aikoinaan, että ovat erilaisilla vetoakselin päillä jarrutyypistä riippuen? |
Sivu luotu: 19:01 (GMT +2). |