![]() |
Range kaasari vai efi?!?
Moro
Kertokaa viisaammat et onko todellakaan niin suurta merkitystä onko autossa kaasari vai efi? Et metsästääkö itelle offi ja käyttisautoa Rangesta efinä tai kaasarina. Missä mallissa alkaa oleen toi efi vai onko se kaikissa 90vm? Itelle ois tulossa 1989 3,5l V8 , automaatti, kaasari ajettu 360 000 jos kauppoihin pääsee=) -Onko mitään tyyppivikoja? -Mihin pitäis kiinnittää huomiota osto vaiheessa? - onko pensankulutuksella eroa onko efi vai kaasari? - miten kaasari käyttäytyy offissa? onko tulvimis onkelmia? -kemppi |
Offi-/ käyttis niin efi, EHDOTTOMASTI, mielummin 3,9 --> pomminvarma peli
Bensaa palaa, joten siihen vaikuttaa sitten ihan oma pohjelihas ja nilkka... Ruisku vai kaasari??? Ihan omat mieltymykset ratkaisee, mutta vähemmän vuotavia kohteita ruiskun kanssa? Ja kaasaripeli taas arempi pakkasella, kun tuo startti on se "möhkö"versio, jossa WOIMAA piisaa, mutta pyörittää suht laiskasti! Ja mätiähän nuo alkaa olemaan, niinku rakkaat "sisarukset" tuolta kaukaisesta Japaniasta... |
Sivu luotu: 10:46 (GMT +2). |