![]() |
Vähemmistö hinauspuuhissa
|
Kyllä se säästö on aina säästöä, vaikka tulisi kuinka kalliiksi.
Aika hyvä juttu... :) |
Mitäpä ne vähemmistöeläjät turvavöillä tekee?
Parempi vaan kun ei oo vöitä noiden autoissa ;-D |
Onks joku joskus nähny mustalaisen autokoulussa tai inssiajossa? :confused:
Mie en oo ainaskaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ite henkilökohtasesti en... |
Lainaus:
Tosin rekkakorttia ajaessa intissä sattu hyvä tuuri peruutusinssissä vasta aika monennella kerralla, mutta läpi meni kuitenkin :D |
Lainaus:
|
Mäkin olen yhden heimolaisen nähnyt oikeissa töissä, oli raksalla samaan aikaan.
Vielä kova työntekijä, mutta muuten en ole koskaan nähny ja paljon olen eripaikoissa pyöriny:) |
Lainaus:
|
Mää tiedän monta kansallispukuisten vähemmistöryhmän edustajaa jotka on oikeissa töissä ompa yksi niistä samassa firmassa töissä missä minä :D
|
Mikä saa mannen töihin??? :eek:
|
Lappeenrannassa on yks manne Roskaauton kuljettajana. Onko kukaan nähny?
Ei varmaan. kukas nyt paskan löytäs roskaläjästä ohimennen vilkasemalla:D Nuoki vyöt ois voinu käyttää parempaan ku oisivat vetäneet ittensä kiikkuun noilla! Aina puhutaan rasismista ja haukutaan manneja ja maahanmuuttajia rosvoiksi niin kohta kuuluu että! Yksittäisten rikollisten takia ei saa mustamaalata kaikkia maahanmuuttajia ja manneja! No nyt kun on löytyny muutama työtätekevä niin voi rauhallisin mielin todeta että yksittäiset rehelliset mannet ja maahanmuuttajat ei tee kaikista paskoista ihmisiä:D:D Ja en todellakaan ole rasisiti. lempiväreihin ei kuulu vaan musta ja ruskea:) |
optinen illuusio
1 Liiteet
vanha ku mikä mut silti:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ole hyvilläsi että jäit henkiin, kelahan maksaa tuonikäisestä henkilöstä jo tapporahan! |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Liekö "heimonsa hylkäämiä". Ei vaisen, vaan harvassapa nuo taitavat olla.
|
Muttatuota... Lain mukaan kuka tahansa on romani, joka sanoo olevansa romani ja tätä ei saa kyseenalaistaa. Lisäksi minkaanlaista tilastoa romaneista ei saa pitää.
Periaatteessa kuka tahansa voi vetää prässihousut, kauluspaidan ja pomarit ylleen ja sanoa kelalle ja sossulle olevansa eläkeläinen. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:48 (GMT +2). |