![]() |
bj takapää
Taas on mietiskelty paljon, mutta mitkä olisi parhaimmat kierrejousi projektiin, Eli jakarit eteen ja taakse, vai jakarit eteen ja taakse rangen varret ja se yläkolmio onko nelilinkki vai kolmi? tai sitten hdj:n nelilinkki taakse. jakareissahan joustot on mitä on, mutta miinus ja plus puolia. Ja kuvathan aina selventävät asiaa. kiitos
|
tuleeko leimapeli?
jos ei niin tee kolmiotukivarsi! tai nelilinkki unipaaleilla noi jakarihommelit on niin sikajäykkiä kevyeen autoon... |
Leimalle pitäis kyllä viedä. et ei noita siis
|
Suosittelen taakse Rangen takapään tuentojen käyttöä samoilla mitoituksilla/liikeradoilla
|
Vaikka jakarit jotenkin toimiikin takana niin kannattaa suoraan rakentaa sillä rangen vakio hässäkällä tai vielä parempi ja kestävämpi kun tekee vaikka grn tai hdjn nelilinkillä tai "omatekoisella". Omassa on tuo takapää aivan perseestä kun se pyrkii ohjaamaan ja tekee ajamisesta aika mielenkiintosta mutta onpa silläkin jo monta vuotta suhattu.
|
Ei kellään sattuis olee kuvaa hdj:n nelilinkistä tai, bj:n takapään range/nelinkki.
|
GR:n kalikoilla rakennettu nelilinkki. Ja ei sit unohdeta vahvistella ainakin noita alempia tukivarsia jos moiseen ratkasuun päädytään...ovat vakiona about huonekaluputkee, eka kivikosketus ja varsi oli solmussa. Jousto ei ole takapäästä loppunut vielä koskaan kesken, kyllä se auto tuntuu kaatuvan ensin.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40448 |
snsqpy
oiskohan siit hdj:n takapäästä kuvia jos suoraan tekis siitä kun ne taitaa olla jo valmiiksi jo kestävimmät varret.
|
|
Sivu luotu: 04:37 (GMT +2). |