![]() |
"Metsälöytö"
5 Liiteet
Tämmössen rungon akseleineen bongasin ihan yleiseltä paikalta,on seissy tossa jo vuosia.Vieressä olevista peltiosista päätellen lava-auto.Ainakaan jakis ei pyöriny käsin. En tunnistanu merkkiä mutta veikkaisin (renkaista ja polkimista) itänaapurin tuotteiksi.Kysymys kuuluukin että mikä on merkki&malli?
Jos joku tunnistaa/tietää kuvauspaikan ni älkää menkö yrittämään kauppoja,mä meen eka! :D:D Liite 15386 Liite 15387 Liite 15388 Liite 15389 Liite 15390 |
4 Liiteet
Paljonkos tommosesta kasasta kehtais tarjota ettei tee itteään naurunalaiseks?
Lisää kuvia: Liite 15391 Liite 15392 Liite 15393 Liite 15394 Juu,on huonolaatusia kuvia,otettu Samsung B2100 kännykällä.. :rolleyes: |
Dodge WC
Mä luulin että tää on jo jonnekin sieltä kadonnut, Näköjään vaan pusikoitunut :D |
Ahaa,se olikin Amerikkaa eikä Venäjää.. :cool:
|
Perhana kun en itse löydä ikinä mitään tuollaista... :(
Tarjoa varovaisesti 50€ ja kerro että tarvitset tuosta vain jotain pientä osaa johonkin härveliin mutta voit kyllä viedä koko kasan mennessäs. ;):D |
:D Omistaja lukee kuitenkin tätä palstaa ja pitää sillä kasalla hintaa 1000euroa
|
Kerro omistajalle, että ympäristöviranomaiset ovat alueella tekemässä tarkastuksia luonnon saastuttamisesta, tai jotain. Lupaudu viemään romukasa pois hetimmiten, jos omistaja maksaa sinulle minimaalisen 150 e kuljetuskustannuksia.
|
joo en muista mikä on mutta kyllä mää on ton jo kerran tinkannut ja luvannut ostaa mutta enpä tullut haetua pois.
|
Juu, kyllä on USA eikä USSR.
|
Pitäisköhän vihjata tuolle emännyydelle, ympäristätarkastajan hommia kun tässä päijät-hämeessä tekee.
Laupiaasti voisit sitten siivota pois saastuttamasta:D |
Lainaus:
|
Kävin paikanpäällä tuota tutkimassa, Se onkin Dodge m37 eikä WC
|
Hienoa! Tässä sitten mallia minkälainen siitä tulee :D:cool:
http://memimage.cardomain.com/ride_i...0001_large.jpg |
Lainaus:
Laalaan kannattaa olla sitten riitelemättä kotona. Tiskausvuoroväittelyn jälkeen emäntä pitää ympäristötarkastuksen omalla tontilla ja Laalaa joutuu sakon uhalla hävittämään kaikki projektit. :):):) |
Lainaus:
|
Lainaus:
Dodge WC52 http://www.blocket.se/haparanda/Dodg...htm?ca=1_5&w=0 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:16 (GMT +2). |