![]() |
pyöränkulmat
minkälaiset auraukset ja kallistukset vois laittaa -89 4wd hilun etupäähän? autossa on taittuva aksila.
Note! This message was posted anonymously! |
??? siis mitä? minkä takia? mitä on suunnitelmissa?
SISU:lla siitä selviää |
Kyllä ne asiantuntevassa huollossa/korjaamossa tietää ne kulmat. Ei kai oo mitään syytä laittaa muita kuin tehtaan suunnittelmat?
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
olis tarkotus itte säätää kulmat eikä ole arvoja tiedossa.. vanne otti viime mettäreissulla osumaa ja rattikaan ei oo ihan suorassa enää.
Note! This message was posted anonymously! |
Rattia säädetään ihan muista kohista kun aurauskulmista!
Oliko uusi vanne/rengassarja? Off-road is life! Sonera is PoP |
http://personal.utulsa.edu/~nathan-b...17suspensi.pdf
A-22 sivu ja tästä ohjeet: http://personal.utulsa.edu/~nathan-b...axle/2-4wd.pdf Löytyy muuten Hiluxiin vertailurenkaaksi 31x10.50R15 eli 33x12.50R15 mahdollista muutoskatsastaa kun saa paperille muuta faktaa tueksi. Netistä printatut sivut eivät aina kelpaa katsastusmiehelle. Koko manuska Hiluxille: http://personal.utulsa.edu/~nathan-b...fsm/index.html |
kiitokset matille!!!!
Note! This message was posted anonymously! |
Niin. En tiedä millainen homma on "manuaalivehkeillä" pyörien tarkka säätö. Itse käytin kesällä säädattämässä kaikki kulmat etupäästä. Laittoivat sellaiset "laser-anturit" vai mitkä hitot ne oli niin joka renkaaseen. Näytti olevan aika herkkää se säätö. Lisäksi säätivät myös ratin viimeisen päälle suoraan. Reipas tunteroinen meni hommassa ja maksoi jotain 100e. En tiedä onko sen arvoinen, mutta tympäsi sekin kun ohjaus veteli/puolsi ja renkaat kului nopsaan.
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Sivu luotu: 15:26 (GMT +2). |