![]() |
minkäs takia maasturit tehdään yleensä huoltoautoiksi, eikä pakettiautoiksi?
mitä pitää tehdä että auton saa rekattua huoltoautoksi? kyseessä vm.88 pajero, täyspitkä. |
Koska maasturit on ollu suomeen tuodessa kokonaan verovapaita tai osittain verovapaita, ja pakettiautosäännökset on turhan tiukat, jotta maasturin saa niihin menemään. Tosin, olet varmaan nähnyt hillittömiä (rumia) kattokorotuksia, jotta vanhat HJ:t on saatu leimattua paketiautoksi?
Huoltoautoksi ei tartte kun yli 1800kg omamassan ja huoltovarustuksen. Yleisin taitaa olla työkalulaatikosto ja ruuvipenkki, mutta se voi olla mitä hyvänsä muutakin tarpeellista. |
Lainaus:
|
Olihan se trooper tai jokumikälie maasturiprojekteissa aikas kivan näköinen ihan pakuna sillä huomaamattomalla korotuksella.
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=15747 |
Lainaus:
|
Siinähän se, tossa on sitte siro paku.
|
näköjään saa huoltoautoksi pelkällä työkalulaatikolla.
ei tartte ruuvipenkkiä. |
mulla on hoojiissä kompura ja invertteri:)
|
Rokissa: Aggregaatti, pylväsporakone, ruuvipenkki ja työkalulaatikko. Kevyt auto vaatii vähän järeämmän setin.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 11:01 (GMT +2). |