![]() |
Patrol olkatapit
Moro!
Kats-herra sano et on Patrollissa olkatapeissa liikaa välppiä, onko niille tehtävissä mitään kiristystä tai muuta edullista korjausta? Kun ei oo mitään hajua kyseisestä systeemistä. |
ota nyt ekana simmilevyjä ylhäältä ja alhaalta samanverran pois. Ovat neljän pultin ja nevyn alla. jota ennen katso ettei välys ole pyöränlaakereissa jotka ovat myös kiristettävät.
|
uudet olkalaakerit ei laakeriliikkeestä muistaakseni maksanu kun jotain 20€ kipale... ja ei ole pahat vaihtaa.
ite vaihtanut aina kun etuakselia joutunut availemaan, kun yleensä vanha laakeri hajonut kun avannut. |
Lainaus:
Jossain topikissa oli numero millä löytyy normi laakerikaupasta sopiva laakeri. Siis jos ei saa shimmaamalla riittävän tiukkaa. |
Kai mä oon sit vaan niiiiin taitava
|
koyo hi cap 30304 tollaset ne on
|
en ole patrollista koskaan hajottanut, mutta toyotasta monesti. olisiko paremmat patukassa?
|
Lainaus:
|
Kiitoksia vastauksista, otan vkl työn alle!
|
itse olen kentsolta tilannut kokkolasta nopee toimitus ja kestää käytössä.
http://www.kentso.fi/ |
Juurikin tota Tiipen mainitsemaa laakeria kävin kyselemässä ja
pelkkää numeroa ne ainakin jokilaakerissa oli vailla. Merkki oli joku muu ja jotain 18€ kipale halusivat rahaa. En kokenu tulleeni kusetetuksi joten sellaset väänsin alle. Aika näyttää onko niistä mihinkään, mutta vanhat oli jo siinä pisteessä että ulkokooli oli enemmänkin mutterin näkönen. Irti lähtivät kuitenkin sen verran helposti että halutessa olis voinu takasinkin laittaa. |
Lainaus:
Onko joku katsastus systeemi muuttunut rungollisten autojen osalta, kun kauheen tarkkaan syynäsivät ruosteviat korista. Eikös ennen auton rungollisuus sallinut korissa ees jotain reikiä jossain? |
Tuo olisi mukava itsekkin tietää! Aikanaan Berttoja pulatessa riitti ettei matkustajien raajat tahi mahdolliset kyydissä olevat tavarat päässeet korin ulkopuolelle, tai jalankulkiat ohiajaessa repeilleet...
|
Korinkiinnikkeistä kyllä aina oli tarkkaa (syystäkin) mutta muuten ei mädistä niinkän.
|
Lainaus:
|
Taas kyllä osoitti Patrol aika miehekkään vetokykynsä, jääty naapurin traktori mettätien päähän perälevy maas. Ei muuta kun traktori vetokoukkuun kiinni ja pois.En ois kyl uskonu et liikkuu mihinkään :)
|
Sivu luotu: 16:44 (GMT +2). |