Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   L200 Vetari (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75125)

La tuskaa 29.08.2010 10:37

L200 Vetari
 
Kertokaas joku joka on vetonivelen joskus irti käyttänyt että lähteekö se lyömällä vai onks siellä jossain lukko rengas. Kyse vänkärin puolen ulommasta nivelestä. Pitää kumi saada vaihettua.

454SS 29.08.2010 10:55

Ei lähde muistaakseni ulompi nivel suosiolla irti, vaan kumit vaihdetaan sisempi iroittamalla. Molempiin päihin kannattaa laittaa ulompaan tarkoitettu kumi.

jyrden 29.08.2010 11:00

Ei oo lukkorengasta, kun sisäpäässä... Jumii kunnolla kii, että ei välttämättä lähe lyömällä ees irti. Joskus ku vaihdettu Mitsuihin ulkoniveliä niin rälläkällä siihen halkio ni sit on lähteny irti... Ota suosiolla se sisempi pää auki ja sieltä se lankalukkorengas siit etureunast pois... Sit tulee se kruunnupää vetoakselin mukana... Ja siit päästä sit otat lukkorenkaan lukkorengaspihtein kaa irti ja nyppäät sen kruunun pois... Ja kumin poiston jälkeen voit laittaa luittaen sen ulomman paikalleen ja loppu takas toistepäin... Itse just omaan Pajeroon vaihoin kumit aj en saanu sitä ulompaa niveltä lähteen vaik löin ku vierasta sikaa 2kg hienosäätövasaran kaa... 8kg ois ollu kaa, mutta sitä ei ihan ennään yhellä kädellä käsittele ja ku ruuvipenkkikin hajalla ni... Saat samalla tarkastettua sen sisäpään rasvauksen ja lisäyksen tarvittaessa... Vaik itse pesin ja uusin rasvat (Shell Retinax EP2:sta laitoin)... Sisäpäässä sit mahtuu tavallinen klemmarikin siit, jos et ota kuppia pulteistaan irti (tarve 14mm hylsy ja 17mm lilista- avaimet muistaakseni)...

La tuskaa 29.08.2010 15:22

Juu kiitoksia tiedoista. Homma hoitui helposti juurikin ohjeitten mukaan. Nätti juttu voisin sanoa.


Sivu luotu: 04:52 (GMT +2).