Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   virka-apua suomussalmelle 21-22.8 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=74663)

VonLeka 15.08.2010 11:07

virka-apua suomussalmelle 21-22.8

lähen ens viikonloppuna suomusalmelle kiertelemään palstoja miljoonan ajetulla hj;llä, jos se hyytyy sinne niin onko mahdollista saada virka-apua paikallisilta?

edit. ja oisko kellään paikallisella myydä jotain hj yms. maasturi tekniikka osaa, ottaisin samalla kyytiin

Rekisteröimätön 15.08.2010 23:00

virka-apua suomussalmelle

tervetuloa tänne.apua löytyy aina off hemmoille.

SuurSyömäri 15.08.2010 23:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 688463)

Eli numerotiedustelusta kannattaa kysyä Suomussalmelta henkilöä nimeltä "Anonymous" tai "Rekisteröimätön" :D:D:D:D:p

VonLeka 16.08.2010 16:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri (Viesti 688467)
Eli numerotiedustelusta kannattaa kysyä Suomussalmelta henkilöä nimeltä "Anonymous" tai "Rekisteröimätön" :D:D:D:D:p

Juu, lähetin privat viestiä Anonymoussille!

romurauta 16.08.2010 17:20

miten sä keksit sinne pieneen kyläpahaseen mennä :D meen itsekin sinne mönkimään ja värkkäytymään viikonlopuksi.. lähe mukaan illalla niin särjetään autot jossain ;)

Rekisteröimätön 16.08.2010 23:16

virka-apua suomussalmelle 21-22.8

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 688463)

no perkules,se numero unohtui,unohtuu mulla aina muutakin,0440-268134.

mikkohen 17.08.2010 07:01

S:salmella tullee itelläki pyörittyä lähes joka viikonloppu, mutta taitaa tämä viikonloppu mennä tuolla karhujen perässä. HJ:n varaossie ei taida kuitenkaan tallista löytyy, mutta voihan sitä yrittää soittaa jos oikein hätä tulloo...

o 4 o 8412793

Ps. "romurauta" täytynee mulla lähtee joskus mukkaan, ko ootta tuollapäin möyrimässä. Ajelut on jääny vain nyt viimeaikoina aika vähiin

VonLeka 17.08.2010 16:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja romurauta (Viesti 688593)
miten sä keksit sinne pieneen kyläpahaseen mennä :D meen itsekin sinne mönkimään ja värkkäytymään viikonlopuksi.. lähe mukaan illalla niin särjetään autot jossain ;)

pitää lähtee jonnekin naisen kaverin vitun häihin sinne, en minä huvikseen lähe jonnekin helevettiin asti ajamaan 400km suuntaansa hojolla, perkele. ai että mua vihastuttaa. sun kanssa jos lähen mönkimään niin auto jää sinne suomussalmelle kyllä ihan varmasti! on tällä samalla autolla kyllä ajettu kaikki pohjois-maat läpi mutta mulle on tuskaa ajaa jo 100km päivässä :)

BJ-40/76 17.08.2010 22:17

Muista varoa Hirviä, Karhuja ja Poroja

Ja kyllä se koillismaa on näkemisen arvoinen!
Sinänsä positiivinen piirre että herra Vasara
saa näin selvät ohjeet, ja etukäteen:o

VonLeka 18.08.2010 17:38

Kiitos antakaa vaan neuvoja ja vinkkejä.

romurauta 18.08.2010 19:00

onkos ne kaverin vitun häät niinkuin sitten lauantaina? kuitenkin voipi soitella jos häähumu ei miellytä niin ihaillaan porukalla sun miljoonan mennyttä toijotaa

VonLeka 18.08.2010 19:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja romurauta (Viesti 689097)
onkos ne kaverin vitun häät niinkuin sitten lauantaina? kuitenkin voipi soitella jos häähumu ei miellytä niin ihaillaan porukalla sun miljoonan mennyttä toijotaa

joo ne on lauantaina ja kyllä minä siellä oon koko ajan pakko olla, juon väkisin viinaa :) ja se ei oo mun kaveri vaan mun akan kaveri ja akka ei kyllä päästä mua karkaamaan sieltä :/ toivottavasti siellä on ees viinaa tarpeeksi. kerran olin yksissä häissä ja ennen ilta kymmentä loppu jo viinat, lähettiin sit parin jannun kanssa baariin. sitä viinaa kyllä juotiin aika paljon kuulemma jälkeen päin ihmettelivät että siellä oli n.10 pöytää täynnä ihmisiä ja vain 1-2 pöytää joi ja sinne oli varattu joku 5 koria kaljaa, kymmenkunta konjakki ja viini pulloo ja joku 20 litraa boolia ja loppu kesken

romurauta 18.08.2010 19:13

heh..taitaa olla mies perso viinaksille :D

VonLeka 18.08.2010 19:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja romurauta (Viesti 689104)
heh..taitaa olla mies perso viinaksille :D

harvoinhan sitä, häissä

nana 18.08.2010 19:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 689099)
joo ne on lauantaina ja kyllä minä siellä oon koko ajan pakko olla, juon väkisin viinaa :) ja se ei oo mun kaveri vaan mun akan kaveri ja akka ei kyllä päästä mua karkaamaan sieltä :/ toivottavasti siellä on ees viinaa tarpeeksi. kerran olin yksissä häissä ja ennen ilta kymmentä loppu jo viinat, lähettiin sit parin jannun kanssa baariin. sitä viinaa kyllä juotiin aika paljon kuulemma jälkeen päin ihmettelivät että siellä oli n.10 pöytää täynnä ihmisiä ja vain 1-2 pöytää joi ja sinne oli varattu joku 5 koria kaljaa, kymmenkunta konjakki ja viini pulloo ja joku 20 litraa boolia ja loppu kesken

Tässä kohtaa ehdottaisin Sir Leka, että vetäset kotona jo sellaset otsat, ettei akkas yksinkertasesti kehtaa ottaa sua mukaan.. Tai sitten keräät kaikki näyttelijänlahjas.. :D niin mä ainakin tekisin.. Jos siis bileet jonkun vitun jonku kaverin luona ei yksinkertasesti nappaa ja viel jossain hevonpersiissä.. Näin tekisin, jos kaunis EI, ei riittäisi puolisolle, mun ainakaan ole pakko lähtee yhtikäs mihkää jos en halua, eikä tartte Pöönkään!! :D Mut me ollaan muutenki vähä erilainen pariskunta... ;)

VonLeka 20.08.2010 23:37

lähen aamulla seiskalta kaverin pemarilla liikenteeseen, en jaksa ajaa lantikalla, liian kova kovaa rapulaiselle ;)

454SS 21.08.2010 00:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 689106)
Mut me ollaan muutenki vähä erilainen pariskunta... ;)

Siuta en tavant Jeepin haku reissulla ku meillä oli niin kiire takasi kotia, mut Pörö ainaki oli ihan normi ukko.

Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).