Rekisteröimätön |
06.08.2010 14:48 |
Tässä itsekin anonyyminä hämmästelen tuota nasevuutta tuossa ylläolevassa vastauksessa. Mutta on siinä sen verran asiaa, että tuosta pulttien irroituksesta se lähtee. Tai hyvä alustan painepesu on ihan eka. Klossit pyörien eteen ja taa. Ruosteenirrotusainetta, esim Kent-merkkistä koriruuvien päihin, se auttaa kummasti. Ja jos on kivien murjomia ruuvinpäitä niin ne kannattaa sipasta kulmahoimakoneella poikki. Jarruputket irti. Ohjauspyörältä akselilta laippa irti, jos sellainen pitää irrottaa. Vaihdekeppien ympäriltä kansi irti ja vaihdekeppikin saattaa irrota muttei ehkä tarpeen. Käsijarruvaijeri, polttoaineletkut, maadoitukset, sähköjohdot, kaikki mitkä yhdistää irroitat. Vähitellen nostat sitten tunkeilla koria ylös, sillälailla näet mikä vielä kirraa.
Kyllä se lähtee kun käyt suunnittelemassa auton alla, yleensä se ei ole kovin monimutkaista eikä siinä riku mitään jos et itse riko. Tukevien pukkien päälle jätät korin kun työnnät rungon pois alta ettei kaadu päälle.
C.rok
|