![]() |
Liikennekäytostäpoistot ja käyttöönotot netissä
Haa !
jollei ollut tiedossa jo, niin tuosta... henk.koht pankkitunnuksilla yksityiskäyttöiset vehekset http://www.ake.fi/AKE/Asioi_verkossa...tipalvelut.htm liki puolet halvempaa kuin konttorilla... |
Toipa olikin hyvä tietää. Eipä tostakaan ollut mistään aikasemmin kuullut! :)
|
Juu tosiaan halvempi, kuin konttorilla ja miten paljon vaivattomampi. Tällehän on käyttöä :)
|
Testattu, toimii. Onnistuu myös iltaisin ja viikonloppuisin.
|
Ainoo, että pitää olla se tunnistenumero myyntiosasta ylhäällä kun tota tekee ja poistaa voi taas vasta kun on uusi ote kädesä, numero kun muuttuu joka lappuun.
Törmäs vaan tossa viikonloppuna avoautoillessa tohon, pe laitoin käytöön ja su olis jo voinu ottaa pois, mut myyntiosa tuli postissa vasta ti jolloin pääsi poistamaan käytöstä.. |
Kiitos pee, tälle on käyttöä.
|
Nyt meni kyllä pasmat vähän sekaisin kun hinta ei olekkaan sama tai kalliimpi kuin tiskillä :)
Verolipun mukana tuli ilmoitus ko. palvelusta mutta sitä vaan ajatteli ettei se nyt halvempi voi olla... |
Toi on hyvä palvelu mutta onks se tosiaan nii, et naapurin Kyöstin verkkotunnuksilla ei voi siskon autoo ottaa käyttöön. Kysyn vaan ihan kaverin puolesta tätä.
|
Lainaus:
henkkoht pankkitunnuksella tunnistautuminen tarvii täsmätä TraFin omistajatietoon... ei onnistu myöskään yrityksen ajoneuvoon... |
Lainaus:
|
Tääkin palvelu on hiukan näköjään norjistunut, vielä kun ratkasevat sen käytöstäpoistetun myynti / koe-ajo dilemman niin alkaa olla hyvä ...
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/...otto_helpottui Muutenkin on ihan käteviä toimintoja, ilmaisiakin (verorästit ym.): http://www.trafi.fi/tieliikenne/asio...oiset_palvelut |
Poistettu avautuminen trafista ennen kuin luin pee:n linkin.
|
Juu ja kuulemma firman autoja ei saa seisontaan/ajoon netissä? Yks tapaus on että ei mitään varmaa faktaa.
|
Joo ei ainakaan toiminimen omistamat onnistu, lie sama juttu "oikeilla" yrityksillä
|
On maailman kirjat sekaisin!
Ei voi enää mihinkään luottaa; siis Trafi TARJOAA palveluja HARRASTAJALLE!!!!
Ja vielä kohtuu hintaan! Vielä vuosi sitten tuo neuvonta oli kuin Soviniet Finland konsanaan, onkohan se muuttunut myös? Siis täysin normaali vanhan auton omistajan kysymys: Saanko vaihtaa tuohon omaan autoon, toyota land cruiser HDJ-80 vm. 1990, rikkoontuneen turboahtimen muuhun kuin alkuperäiseen varaosaan, siis esim. carrett- valmisteeseen? Vajaa tunti puhelua pyöriteltiin, ja vastausta: kyllä, tai :ei, ei saatu:rolleyes: Voitin votkapullon, ja soitin votkapullon ostajan kännystä:D Mutta mieluummin saan palvelua/tietoa asap, kuin tuota kiertelyä!:) p.s Vaikka noita modaamisia on tullut tehtyä vuosikymmeniä (pitkän linjan modaaja???, jos k.o artikkelin alle lasketaan vm.1972 toyota carinan päivitys 2 litran, 2 nokka-akselin kannen, ja 2:n 2-kurkkuisen sivuimu mikunin siittäminen), niin paljon muuttuu, myös osin helpommaksi.. P.s.s tuolle minun hodarille vaaditaan dynolaput, jos vaihdan turbon, taikka asennan coolerin... |
Lainaus:
|
Jos se Garretti on saman kokoinen kuin orkkis ahdin, niin huomaako se katsuri sitä? Voihan sen tekstin aina vinguttaa pois. Eikä mitään kiilloitettuja alu-bling-bling ahtoputkia, eikä sinisiä/punasia/oransseja silikooniletkuja racing-teksteillä.
Esiintyy sillai tavallisesti. :D (Oli mullakin joskus vähän pitempi-iskunen moottori, muttei se päälle näy) |
Lainaus:
taas tuo ulosanti tökki; Olin iloinen tuosta liikennekäytöstäpoistosta! Ja Arvostelin tuota; enemmän taikka vähemmän lakisääteistä tiedottamis/opastamis velvollisuutta; Siis TRAFI vastaa/sallii/myöntää noista autojen rakentelusta riippuvat jutut: siis tuohon vedonlyöntiin oli taustana se, että k.o asiasta vastaava virainomaistaho(?) TRAFI on käytännössä normaalin suomalaisen veronmaksajan kannalta "pikkasen hakusalla" :: oli minun näkökanta: Tuo puhelinen omistaja oli sitä mieltä; että selkeät ohjeet tulee suoraan... varttitunnin puhelulla vihreästä luurista... Ja koska noita muutoksia on tullut tehtyä jonkin aikaa, niin uskalsin lyödä tuon vedon..... |
Sivu luotu: 15:59 (GMT +2). |