Vaihteistoon liittyen...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan
(Viesti 685971)
Ainakin jakolaatikon kepukan liikerata muuttuu jonkinverran, en tiedä miten 70mm nosto vaikuttaa mutta jo 50mm nosto aiheuttaa ylimääräistä kikkailua että saa hitaan nelivedon päälle! ainaki tossa omassa en sit muita tiijjä :D
|
Joo... Koria ku nostaa, niin peltitöitä on tehtävä... Eli sisustaa sen verran pois, että saa siit vaihdekeppien juuresta sen peltilätkän irti, missä on suojana kumimattoakin... Siit lätkästä nelivedon kepin kohalta leikattava suikale pois, niin menee hidaskin päälle sit ilman tempuja... Huomasin omassa, vaikka siin on entisen omistajna toimesta korotusta laitettu 40mm... Niin, ja edessä jarruputkia sit siit kiepukasta venytetty auki... Ohjausvartta jatkettu konehuoneessa (mulla näytti olevan boorillinen teleskooppisäätönen) en tiedä et mistä oli sit löytynyt))... Polttoaineen täyttöputkeen sit itse laitoin jatkoa väliin, kun lavan vaihdoin terveempään ku mitä se oli ja suorempi peltiseen (kylet sisässä siihen sisäpeltiä myöten melkeen ja perälauta banaanina)... Löyty pihasta, kun oli kaksvetonen varaosa-auto...
Keppejä EI missään nimessä kannata jatkaa, kun vakiona ne on pitkät... Melkeen kattoa hipoo... Ja mulla vielä pääkeppi laitettu takavetosesta et on nelikkoa n. 10cm lyheempikin jo lähtösestään...
|