Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Suzukin sähkökaavio (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=73987)

Tuoppo 21.07.2010 21:44

Suzukin sähkökaavio
 
olisko kenelläkään suzukin(sj 410) sähkökaaviota, helpottais valojen etsimisessä. Sulakkeet on ehjät mutta kaikki valot on pimeenä. Ois helpompi mittailla johtoja jos tietäis mitä johtoja mittailis:)

PitBull 21.07.2010 22:46

http://www.suzukiinfo.com/

Tuolta löytyy

Suiza410 21.07.2010 23:24

Mä skannasin kaaviot korjaamokirjasta. Kopioi talteen.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6447225.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=6447229.jpg

Paavo 22.07.2010 06:51

Mitäs nämä meikäläiset mallit SJ410/SJ413/Samurai ovat muualla?

Ja kertauksena suzuki-aloittelijalle, mites vuosimallit menee, milloin kymppi muuttui kolmeksitoista ja milloin se samuraiksi?

Lisäkyssärinä; mitä 1.0 kaasarikone / 1.3 kaasari / 1.3 ruisku ovat moottorimalleiltaan?

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PitBull (Viesti 683385)


LaaLaa 22.07.2010 10:09

Suzuki SJ410 on lähes kaikkialla sama mutta mm. intiassa se tunnetaan pitkäakselivälisenä Maruti Gypsyna. Japanissa yleisesti kaikki SJ:t on olleet Jimnyja.
Moottori on aina F10A.
1982 alkoi valmistus / maahantuonti ja olen nähnyt suomessakin myynnissä -88 SJ410:a.
Levyjarrut tulivat etuakselille 1984 vuoden loppupuolella.

SJ413:ssa on kapeat kaselit, G13A moottori, tunnetaan yleensä SJ413 paitsi jenkeissä oli heti 1985 mallinimi Samurai. Espanjassa tehtiin Suzuki Santana mallinimellä.
1988 vuoden puolessa välissä päivittyi akselit leveämpiin ja mallinimeksi tuli meilläkin Samurai.
G13BA (sama kuin G13B mutta 8V kannella) moottoria alettiin käyttämään -91, kun mm. moottori sai ruiskun ja etuperästä karsittiin 2 tasauspyörästön ratasta pois.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Paavo (Viesti 683408)
Mitäs nämä meikäläiset mallit SJ410/SJ413/Samurai ovat muualla?

Ja kertauksena suzuki-aloittelijalle, mites vuosimallit menee, milloin kymppi muuttui kolmeksitoista ja milloin se samuraiksi?

Lisäkyssärinä; mitä 1.0 kaasarikone / 1.3 kaasari / 1.3 ruisku ovat moottorimalleiltaan?


Rekisteröimätön 22.07.2010 10:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 683441)
Suzuki SJ410 on lähes kaikkialla sama mutta mm. intiassa se tunnetaan pitkäakselivälisenä Maruti Gypsyna. Japanissa yleisesti kaikki SJ:t on olleet Jimnyja.
Moottori on aina F10A.
1982 alkoi valmistus / maahantuonti ja olen nähnyt suomessakin myynnissä -88 SJ410:a.
Levyjarrut tulivat etuakselille 1984 vuoden loppupuolella.

SJ413:ssa on kapeat kaselit, G13A moottori, tunnetaan yleensä SJ413 paitsi jenkeissä oli heti 1985 mallinimi Samurai. Espanjassa tehtiin Suzuki Santana mallinimellä.
1988 vuoden puolessa välissä päivittyi akselit leveämpiin ja mallinimeksi tuli meilläkin Samurai.
G13BA (sama kuin G13B mutta 8V kannella) moottoria alettiin käyttämään -91, kun mm. moottori sai ruiskun ja etuperästä karsittiin 2 tasauspyörästön ratasta pois.

Yllättäen Laa-Laalta tyhjentävä vastaus. :-)

Mutta vm- 91 on silleen hassu et sieltä löytyy myöskin kaasarilla olevaa EI vähäpäästöstä olevaa mallia. Tässä myöskin kyllä toi harvinainen(?) etuperä ja g13b moottori.

Varmaan voi olla muitakin vastaavia vuosimalli tms. rakoja. mut itellä just tollainen -91

mökilt

-sami-


Sivu luotu: 10:15 (GMT +2).