Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Rangen kone (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=73434)

pekkasforest 01.07.2010 19:32

Rangen kone
 
Mikä vikana. Kone lähtee hyvin käyntiin, pyörii kaikilla pytyillä, mutta kun lähtee vähänkin jyrkempään kivikkoiseen ylä mäkeen niin kone hyytyy, eikä ota kierroksia ennen kuin on ryypyllä herutellut. Koneessa tupla soleksit, sähköinen bensa pumppu. Jos kaasarin säädössä vika niin miten säädetään. Onko joku käyttänyt muita kaasareita?

sumpe 01.07.2010 19:35

Onkos kaasareissa öljy pinnat kohillaan ja kalvot ehjät.

pekkasforest 01.07.2010 19:45

Kalvot näyttää olvan ehjät. Öljyä näyttää olevan. Minkä verran ei oo tietoa? Paljonko siellä pitäisi olla?

sumpe 01.07.2010 19:57

Sen mittatikkukorkin kierreosan pitäis jäädä näkyviin kun laskee sen kevyesti öljyyn.

pjtk 02.07.2010 15:48

Kyllä noilla muuttuva kurkkusilla pitäs käydä Rangen liki kyljellään. Saako bensapumppu varmasti bensaa ylämäissä?

moggirange 02.07.2010 16:21

Solexit? Tietääkseni orkkiskaasarit pitäis kaikissa vuosimalleissa olla Zenith/Strömberg (ainaki -85 syksyyn jolloin tuli Efi) ja niillä kestää tosin vaikka auto kaatua, niin kone käy silti!

pjtk 02.07.2010 22:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja moggirange (Viesti 679712)
Solexit? Tietääkseni orkkiskaasarit pitäis kaikissa vuosimalleissa olla Zenith/Strömberg (ainaki -85 syksyyn jolloin tuli Efi) ja niillä kestää tosin vaikka auto kaatua, niin kone käy silti!

Niimpä tosiaan, Römmpäsethän noista pitäs löytyä. Eikös henkilö Rovereissa ollu SUita römppästen lisäks V8 koneisissa? Solexia muistasin käytetyn serieksissä, mutta ne on putous kaasuttimia.


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).