![]() |
35X12.5X15" BFG MUD TERRAIN KUMIT 10X15 6X139,7 HOPEILLA MANGELS VANTEILLA
35X12.5X15" BFG MUD TERRAIN KUMIT 10X15 6X139,7 HOPEILLA MANGELS VANTEILLA
HYVÄ KUNTOISET, LIKI UUSI PAKETTI. VANTEIDEN ET, SOPII ESIM. PAREMMIN LJ;HIN TAI PATROLIIN KUIN HJ;N ALLE. OVAT MULLA NYT PRIKKOJEN KANSSA HJ 61;N ALLA JA HYVIN TOIMII. OISKO VANTEIDEN ET JOKU -30 ? MYYDÄÄN TARJOUKSIEN PERUSTEELLA. TAI VAIHTO HYVÄ KUNTOISEEN 10X15 -44ET VANNE +35-37" RENGASPAKETTIIN. MYYN KOSKA HALUAN -44ET VANTEET HUOM. AIDOT MANGELS VANTEET, EI KIINA/PUOLA KOPIOT HUUTOKAUPAN LÄHTÖHINTA 550€ KUOPIO NOUTO |
Kipitäppäs mittaamaan se vanteiden ET jottei tarvii arpoa onko se -20 vai -30 tai kenties jotain ihan muuta.
|
Lainaus:
mulle sanottiin että ne on -3 ja pidän sitä melko faktana yhdet prikat on vanteiden alla ja hyvin pyörii hj;n alla EDIT. kuva renkaista ja vanteista: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=39060 |
-32 on aika yleinen ET noissa. Ne vaatii n. 6mm levityspalat HJ:n kanssa.
|
Mulla -44 ja hyvin mahtuu. Kaverilta oli lainalla -38 ja ei mahtunut ilman prikkoja. Toisaalta kaverilla oli kans samanlainen HJ60 ja siinä taas nuo -38 mahtu. Eli ei noista aina tiedä.
Ei tainnu auttaa tässäkään tapauksessa tää kommentti ;-) |
500e ja tuo mikkelii?
|
Lainaus:
ei riitä 500€ kun ovat hyväkuntoiset nuo mangels vanteet maksaa jo 350€ 500€ neljävannetta ja yksi kumi :) |
550 ja tuun vloppuna hakemaan?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
tällä hetkellä myyn pelkät vanteet hinta 250€. 3kpl kuin uusia 1kpl hitsattu yhdestä kohti. |
saat 150€ vanteista?
mitä siitä vanteesta on tarvinnu hitsata? |
Lainaus:
Ei riitä 150€... |
se on sitte ruvennu väsyyn, ja meinannu keskiö irrota. onneks ei ole sarvisvadeis sitä vikaa:D
|
vanteiden et mitattu -32
edit. metrimitalla mitattu että ei saa millin tarkasti, on kuitenkin lähempänä 3 kuin 4 eli varmaan tuo 32 2edit. hj61;n alle jos laittaa niin tarvii eteen n. 10mm edestä prikkoja :) |
vieläks kumit löytyy?
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 10:00 (GMT +2). |