Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Isuzu Trooper... (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=73146)

Markku_66 20.06.2010 17:28

Isuzu Trooper...
 
Näitä Troopereita näkkyy nyt olevan 2.8 litranen ja sitten pienempi 2.2 litranen. Kumpaakin on turbona. Olen kuullut että tuo 2.2 litrann moottori ei olisi kovin hyvä. Mutta 2.8 olis hyvä.... Osaako joku kertoa tarkemmin asiasta?

Dethlock 21.06.2010 07:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Markku_66 (Viesti 677482)
Näitä Troopereita näkkyy nyt olevan 2.8 litranen ja sitten pienempi 2.2 litranen. Kumpaakin on turbona. Olen kuullut että tuo 2.2 litrann moottori ei olisi kovin hyvä. Mutta 2.8 olis hyvä.... Osaako joku kertoa tarkemmin asiasta?

Ei ole koneiden eroista muuta kokemusta kuin että tuo pienempi on alitehoinen ja ainakin muutama vuosi sitten osien löytäminen oli hankalempaa kuin 2.8:aan.

Junde 27.06.2010 18:45

2,2 moottoreissa on ollut ongelmia 2,8 kestää paljon paremmin!
Turboja on saatu rikki molemmista kun ei maantieajon jälkeen ole jäähdytyskäytetty!

stoni 29.06.2010 08:02

entisenä pirssinä oli 2,2 td truupperi...pahaa sanaa en voi autosta sanoa, 1,5v ja 45 000km ni laturin ja takaakselin helat vaihdoin....28pakkasta ja ilman piuhaa käyntii...vähä hengetön se 2,2 on, mut pienel piristämisellä on ihan ok peli...minulla oli ahdot noin 1 ja ahtokaraa "muokattu"...

Holset 11.02.2012 08:38

Mitenkäs tuota Troopperin alustaa sais järkevimmin pehmeämmäksi ja joustomatkoja isommiksi?

Tuollahan jää kiinni joka päivä kun joustoja ei oo lähellekkää vanhan kulkineen malliin..

mozlac 21.12.2012 01:56

Campoon trooperin 2.8 td
 
Eli koitan vielä tässä topicissa että onko mahdollista istuttaa troopin 2.8 td campoon, ainakin tuota 2.2 konetta on saanut campoon paitsi vaparina luulis että moottorin kiinnikkeet olisivat jotakuinkin samat. Nykyinen 2.5 vapari on aivan liian tehoton toki maastossa ajetaan alennusvaihteilla, mutta maantie on tuskaa kun joka mäkeen pitää pyltää vähintään neloselle tai jopa kolmoselle koska alla pyörii fedima extremet. Muutenkin tuo suorituskykyon joskus vuonna 1991 ja 400 tkm sitten ollut se 75 heppaa:D sais vähän enempi olla. Onko teknisesti mahdollista laittaa troopperin 2.8td kone campon alkuperäiseen laatikkoon kiinni vai tarbitseeko troopperin lootan, vai käykö moottorin kiinninkkeet edes luulis että kävisi koska onhan troopperiin laitettu tuota samaa 2.2 konetta tosin ahdettuna.

Reetu 21.12.2012 02:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mozlac (Viesti 950693)
Eli koitan vielä tässä topicissa että onko mahdollista istuttaa troopin 2.8 td campoon, ainakin tuota 2.2 konetta on saanut campoon paitsi vaparina luulis että moottorin kiinnikkeet olisivat jotakuinkin samat. Nykyinen 2.5 vapari on aivan liian tehoton toki maastossa ajetaan alennusvaihteilla, mutta maantie on tuskaa kun joka mäkeen pitää pyltää vähintään neloselle tai jopa kolmoselle koska alla pyörii fedima extremet. Muutenkin tuo suorituskykyon joskus vuonna 1991 ja 400 tkm sitten ollut se 75 heppaa:D sais vähän enempi olla. Onko teknisesti mahdollista laittaa troopperin 2.8td kone campon alkuperäiseen laatikkoon kiinni vai tarbitseeko troopperin lootan, vai käykö moottorin kiinninkkeet edes luulis että kävisi koska onhan troopperiin laitettu tuota samaa 2.2 konetta tosin ahdettuna.

Ihan muistin varaisesti sanoisin, et 2.8 menee 2.5 reikään suoraan, mut esim 2.2 ei...?

Kysy Tirkkikselt, se tietää...

2.8 on ylimainio moottori luonteeltaan. :)

mozlac 21.12.2012 05:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 950695)
Ihan muistin varaisesti sanoisin, et 2.8 menee 2.5 reikään suoraan, mut esim 2.2 ei...?

Kysy Tirkkikselt, se tietää...

2.8 on ylimainio moottori luonteeltaan. :)


mikäs on tuos tirkkisen tarkka profiilinimi ? :D tosiaan 2.5 vapari nytten aika laiska pitäs saada enemmin ruutia niin ois mukavampi ajaa maantietä.

Kiitos jo näin etukäteen.


Sivu luotu: 02:57 (GMT +2).