![]() |
patrollista vm 1988
moi eli ostin tollasen patrollin harrastus romun..ja haluisin tietää mistä kaikista kaikista autoista menee vanteet tohon ku olis tarkotus jotai mutakummeja tonne alle laittaa...ja samalla ostaa vanteet...:eek: ja oliskohan tohn korotukseen jotai oheistusta tälläselle amatöörille:)kiitos
|
vannejako on se yleisin, melkein kaikissa saman ikäsis japseissa sama. eli tojot ja mitsut
|
Helpoin tapa korottaa on vaihtaa pitemmät riipukkeet lehtijousille.
|
Lainaus:
mut ei kyl kannata tehdä mitää vitun pitkiä kun tappaavat jouset sitten. joku 50-60mm alkuperäistä pidemmät ja vähintään yhtä jämerästä tavarasta kuin alkuperäiset. itte oon suosinu 8x50 lattaa ja välituet kannattaa kanssa laittaa sitte niihin pidempiin riipukeisiin. jos budjetti on löysä niin sitte tilailet vaan täydellisen alusta sarjan nii tulee mukava ajettava. korin korotus on kans helppo tehdä. tosin siitä nyt ei ole kauheeta hyötyä maastossa, pyörille saa lisää tilaa ja helmat nousee. soalla korottuu parhaiten. mut jos jollain 33" renkaalla ajelet nii tuskin soaa tarviit. |
olisko kellään laittaa kuvaa mitenkä on toteuttanu noi riipukkeiden jatkamiset???
|
tuolla on hyvää tietoa korinkorotuksen tekemisestä: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60057
vaikka topicci on 4 runnerista, niin samat säännöt pätee muihinkin... |
Lainaus:
|
Lainaus:
ei niitä jatketa vaan teet uudet. pätkät lattaa ja reijät niihin. no big deal? takana saa sitten hieman käyttää mielikuvitusta kun rungon pää on leveemmällä kuin lethijousen silmukka. jotkut tekee sen holkeilla jotkut taas kanttaa latikasta sopivat. |
mitkä olis sopivat mitat riipuille???
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 22:58 (GMT +2). |