![]() |
Pajero -90
Tämä on sitte myyty, arbbi on vielä...
Myydään pitkä pajero 2,5 Td ic vuodelta 1990. Takana kierrejouset ja leimattu huoltoautoksi. Kilometrejä reilu 400tkm Auto on täysin ajokuntoinen, ei ole leimattu pariin vuoteen. Olen auton toinen omistaja Laitettavaa leimalle: -kallistuksenvakaajan kiinnike takana -jarruletku paineensäätimeltä taka-alkselille -pyöräkotelo takana kaipaa sähköliimaa ja peltiä hyvää: -Runko on ehyt, eli luja myös taka-akselin takapuolelta. huonoa: - Lommoja ovissa, on siis metsässä nojannut puihin -Lommo tankissa, tilavuus pienentynyt n. 20 litraa Hintapyyntö 500 € Ja irrallaan olevan ARB:in takamurikan kanssa 850€ (saa opetella heti asentamista ;) ) Murikka voidaan myös myydä erikseen, ARBin hinta silloin 400 € Laite sijaitsee Nurmijärvellä Hinnat on apteekin hintoja, eli ei tingitä. Jos kysyttävää, niin soita 050-597 32 82 /Jouni Jos ei kiireellistä asiaa, niin laita sähköpostia jouni.hakonen (miumau) gmail.com Sähköpostit katson kerran viikossa tai harvemmin, joten kiireelliset asiat kannattaa unohtaa sen kautta... |
?
Onko tästä vehkeestä mitään kuvia ja missäpäin vekotin sijaitsee ??:)
|
Lainaus:
-Jouni- |
Onko tietoa sopiiko tuo ARB vuoden 92 pajeen ?
eli uudenmpi koppaseen ja vielä lyhyeen malliin. ja vielä kitkalukolliseen takamurikkaan jos se mitään muuttaa siihen sopivuuteen. Jos muistat tai vielä parempi jos ois joku paperi mistä vilkasisit sen kyseisen ARB:n malli numeron etc. niin voin itsekkin ottaa selvää sopivuudesta. Tarve on kova ja jos osa käy suoraan niin haen heti pois. Sähköpostia katselen päivittäin joten sinne voi vastailla. marcus.nissinen@gmail.com |
mulla on semmoinen tuntuma ettei käy.välityksen koko muuttuu 91 tietämissä.mulla on vanhakoppainen vm.91 otteessa ja siihen ei istunut 90:sen akseli vaikka oli kierrejousilla.kyseinen 91 vuoden auto on aikalailla teknisesti vastaava kuin 92 ja uudemmat,esim.välityksen koko
|
Ratkasevaa lienee spoorien lukumäärä, laske spoorit ja mittaa akselin paksuus, niin sillä se selvinnee.
|
Sivu luotu: 12:04 (GMT +2). |