![]() |
LJ:hin esim hdj:n jouset
Onkos kellään tietoa meneekö 88 vm läjään vaikka hdj:n jouset? Tällä hetkellä on Dobinsonssin 2 tai 3" korotus sarja iskareineen ja etupää yllättäen lösähtäny,aattelin kyllä huomenna koittaa vaihtaa jouset edestä taakse jos vaikka sais pientä ensiapua.
Eli jos ei tarttis muutta jousi kuppeja niin olis kiva. |
menee Hdj:n etujouset eikä tarttee muuttaa lautasia.. itellä oli hetken alla edessä hdj:n vakioetujouset ja takana hdj:n 2tuumaa korottavat ironmanin jouset.. korotusta noin 15cm ja autona RJ -89..
|
HDJ:n takajouset ei taida mennä yläpäästään alkuperäisiin jousilautasiin. Itselläni ne oli tehty uusiksi jonka jälkeen pystyi käyttämään suoraan HDJ:n jousia.
|
Lainaus:
|
mulla ois ylimääräsenä vähä kaytetyt hdj:n vakio etujouset ylimääräsenä jos on tarvetta moisille.
|
Laitoin viestiä jv:lle jousista saa soitella...
|
Multa löytyy profiilista kuva RJ:stä hdj:n etujouset joka nurkassa, nousi kiitettävästi. Alla 33/12,5x15.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=60269 |
täs on oma projekti.. edes hdj:n vakiot ja takan hdj:n 2"korottavat ironmanit ja alla 37x14.5 Creepyt
http://s714.photobucket.com/albums/w...a/P1030816.jpg |
Kivan korkunen on kyllä,mites tuo alusta toimii mulla ei mikään mahottoman joustava ole dobinsoneilla varsinkaan tuo lässähtänu etupää.. Mut huomenna tarkotus oli hakea hdj vakiot eteen..
|
Onko mahottoman jäykät ja mitä iskareita? Mitä tykkää kartaani kulmat?
|
Lainaus:
|
Mites uudempikoppaseen sopii noi hdj:n jouset? RJ-70 vm.-90 kyseessä
Yritin hakua, en löytäny tai osannu hakea parempaa topiccia niin laitan tähän. |
mikäli hdj:n jouset saman kokoiset halkaisijaltaan kuin hzj:n niin ei ainakaan sovi uudempikoppaseen läjään, alapäästä ok mut ylhäältä ei sovi.. Mulla noi hzj:n jouset, käytin ne sit vallilan takomos et ne kiepautti yläpään oikeen kokoiseksi :)
|
Ok , kiitoksia tiedosta. Voisi olettaa hzj:n ja hdj:n jousien olevan samanlaisia, kun ilmeisesti sama auto poislukien moottori.
|
Sivu luotu: 10:52 (GMT +2). |