![]() |
Putkirunko + akselit
Tätä varmaan kadun ja kauan mutta laitetaas myyntiin:
Putkirunko (made by Tare) Käsittääkseni mitoitus on tehty pikkulohko chevylle. Y-linkkikorvakkeet valmiina. Mukaan Suzukin keulapellit jotka sovitettu keulaan. Siis mukaa ei tekniikkaa + Hj 61 lukkoakselit. Mukaan myös paineilmasylkyt lukkojen käskyttämiseen. Myydään yhdessä hintaan 1800€ Erikseen 1000€/ runko tai 1000€/akselit. Tee tästä trialiin pro-modiin laite tai räyhäkkä offikrossi! Tää ei tunnu mulla valmistuvan ikinä niin jos joku vaikka tämän valmiiksi joskus saisi. Rahalla saa yllämainittuun hintaan mutta vaihdossa voi tarjota mp:t, asuntovaunut tai veneet. (voin myös maksaa PIENEN välirahan jos sopiva vaihdokki löytyy) Tuotteet löytyvät Tuuloksesta, Hämeenlinnan itäisestä periferiasta ja numerosta 040-4871085 |
Hmmmm.....miltäs kuulostais ottaa vaihdossa off road kulkine Pussy Wagon??
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71920 |
Thanks but no thanks!:eek:
Mitä tuo pussy wagon edustaa? Mp:tä, venettä? vai asuntovaunua?:D Ei kun olen tässä vähän harrastusta himmailemasssa ja keskittymässä muihin juttuihin. |
Lainaus:
|
On tullu muutamia ihan hyviä tarjouksia! ( ei sulta Jare!:D)
Katsotaan nyt tämä viikko jos jollain olisi rahaakin! Jos menee vaihdon puolelle niin em hyödykkeet etusijalla. Muuten "nelivetotapsalla" tähän mennessä paras ehdotus! |
ilmoittele miten sitten käy.oon toistaiseksi sairaalassa joten puhumaan en pysty mut texstari tavoittaa.
|
Kaupat sovittu Tapsa4x4:n kanssa
|
Sivu luotu: 12:59 (GMT +2). |